Dycky v pátek 21(73)2021

Tak jsem zdražil svoje fotografie o 11%. Vycházel jsem z toho, že marketéři zahrádek upravují ceny o 10% a co si budeme povídat, jejich produkty nakonec stejně spláchne geberit. Prostě nás, vás ten covid bude něco stát. Nejen stát vyjde draho. A musíme se přece do té spirály zapojit, nestát stranou.

Ostatně průměrná částka neutracených peněz za tu dobu činí na jednoho obyvatele včetně kojenců a důchodců cca 27 000 Kč a nějak to z vás dostat musíme. A co momentálně breptá modrý pták o nezvyšování daní je jen předvolební štěbetání hodné podzimního zúčtování na které neradno sázet.


Tolik o fotografování a můžeme přejít k jásavému vybíjení. Jako vždy se vybíjí jedna z následující čtveřice která není starší jak dva týdny.









Závěrem přeji všem čtenářům úsměvný a pohodový májový víkend :-)

a ještě klikací vzpomínka na minulý rok




Komentáře

  1. 289 ... těžko říct, zda to jsou doteky nebo masáž nebo ho jen otravují
    290 ... baví mě ta ručička, co fotí, jentaktak zachycená
    291 ... vybíjím, protože les a auto mi nejdou dohromady, i když se snaží maskovat
    292 ... klid a vyrovnanost jde vytušit z výrazu té paní, poslouchá svou hudbu, jde si svým tempem a nenechá se ničím vyrušovat
    Díky za každou pěknou chvilku tu s Vámi :-) ... krásný víkend bez otravů přeje SX

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem se pokusil udělat reklamní fotografii splynutí automobilu a přírody. Automobil je k tomu účelu barevně odladěný, naprosto bez emisí a po použití recyklovatelný. Osazenstvo se rozptýlí po lese a nic po něm nezůstane.

      Dnes jsem jel kolem a funguje to podle předpokladů :-)

      Vymazat
  2. Děkuji za dobré nouhau. Zrovna jsem dodělal jeden batoh a už mám zakázku na další dva, tak si díky tobě přijdu na pěkné peníze (smajlík) Ovšem jsem lakomec, tak nečekej žádné provize se ode mě nedočkáš.
    289 někdy je dobré nechat si trochu podrbat hlavu, případně si na ní nasypat popel.
    290 pracovní přestávku si zaslouží každý(á). Přejme jim to.
    291 vojenské auto v maskovací barvě a moderním hávu stojí za pozornost.
    292 osobně mám nechuť k nošení sluchátek. Je to sice můj problém, ale i tak jí vybíjím.
    Přeji hezký víkend. Já jdu do práce až v neděli, tak snad aspoň polovinu si užiji. Za chvilku se pojedu projet na kole a maje negativní test, asi se zastavím v nějaké zahrádce (smajlík).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusil jsem vzít ta sluchátka na milost. Totiž Ti co je v parcích a přírodě nepoužívají (a přitom bez decibelů nemohou být) používají svá přenosná zařízení jak se říká na plné koule. A tak tě potkává "Já chci žít non stop" nebo nějaký naléhavý Hip Hop s důležitou a naléhavou lamentací že "U Braníka pošla štika". Malá noční hudba?..., to je ani nenapadne🙂 Jdou s rukou napřaženou a v upocené dlani ždímají spíš hluk a obtěžující deklamaci než kultivovanou hudbu :-)

      A navíc ta sluchátka mají jednu báječnou funkci navíc. Je to hezky vidět ve Vesničce mé střediskové. Závozníkovi velké uši jsou jak šum potlačeny a dokud na něj nenasypou písek, velmi mu to sluší :-)

      Vymazat
    2. Máš pravdu. Žádný nástroj není v pricipu špatný. Záleží na jeho uživateli, jak a k čemu ho použije. Tudíž si lehce sypu popel na hlavu.

      Vymazat
    3. Tak to se Ti sluchátka pak na tom popelu ani neudrží :-))

      Vymazat
  3. Každý vidíme pěknou chvilku v něčem jiném, ale oba se můžeme jen zastavit a kochat! Pěkné kočičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano vždycky tu bojuji s možnostmi jestli tady ty fotky v těchto pátečních článcích opatřovat názvem, krátkým popisem a nebo je nechat jen tak...a zatím v tom nejsem nijak důsledný a málem pokaždé volím jinou možnost :-)

      Vymazat
  4. Jásavě vybíjím 291,neboť nemám rád houbaře,kteří jezdí do lesa autem.Pobavila rodinka záchranářů a žena s dotyky kvetoucího máje,jakož i hlava pomazaná.
    Venku je vlídno.Zatím...;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Venku v tu chvíli když jsi to dopsal začalo hustě pršet. Liják, že by psa nevyhnal. A pak ještě k tomu Švýcarská pětidílná bouřka. A dnes je k tomu vysvětlování a plno předsevzetí ve všech novinách :-) Pokud vyjdou předsevzetí, pak bude od úterý další dva týdny jen slunečno...

      Vymazat
  5. Et tu, Brute ? To k tomu zdražování. Vybíjím 291, neboť takovou měly barvu ty bundošky na vojně, co byly z umělé hmoty. 281, jsem rád, že jste v tom HK upustili od zvyku dávat sochám batohy a nebo jim ruce máchat v krvi. 290, šťastný to hoch ? , čas ukáže, o ručičce byla řeč. 292 je pěkně rozkvetlá. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K těm sochám :-)

      Tohle bychom Ti mohli nabídnout vlastně hned

      https://hradecky.denik.cz/zpravy_region/do-ulic-se-kontroverzni-socha-ulricha-uz-nevrati-20190802.html

      Myslím že tam v depozitu leží a nějak není k probuzení :-)

      Vymazat
  6. U 289 vzpomněl jsem na všechny ty filmy sci-fi, kde nešlo posunout děj jinak, než nebožákovi přeprogramovat mozek nějakým ohyzdně fyzickým způsobem... Matrix, dvojka Mužů v černém, Demolition man. Ale na takové filmy by ses, odhaduji, musel přeprogramovat ty (z toho levelu Malé noční hudby) ,-)

    Z 290 mám trauma, protože mne čeká obligátní fotografování školních tříd, vloni jsem unikl (žáci unikli), ale letos už nezabrání nic (uznávám, naštěstí) aby si každý žáček odnesl, za mrzký peníz čítající pouze náklady tisku v labu, vkusně vyvedenou fotografii sebe a svého oblíbeného třídního kolektivu. Eh, pokaždé říkám, že to už dělám naposledy.... (((-:

    291 se mi líbí hodně, takové maskovací auto bych potřeboval. Hodně jezdím a jezdíme, a přespávám(e) v autě na nafukovačkách právě na zapadlých polních a lesních cestách, naposledy zrovna předevčírem v hlubokých křivoklátských lesích. Samozřejmě, CHKO se vyhýbáme a chováme se tak, aby po naší návštěvě na místě nezůstalo nic, co by zůstávat po turistech nemělo...

    292 je roztomilá fotografie s fialovo-červenými akcenty. Plotek je zjevně ze zahradnictví. Možná bych ještě našel jednu svojí podobnou fotografii, rozvernou, z Paříze, La Defense

    Tak co já dneska budu dělat.
    Tak asi 290 ,-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to fotografování tříd Ti opravdu nelze upřímně závidět. Aby to mělo svůj nezapomenutelný půvab tak když je po všem přijdou Ti co reklamují, že jim na té fotce není vidět celá ofinka, celá úžasná botička s mašličkou a nebo celá načesaná hlavička s beruškou a sponečkou. A že hošánkovi co sotva prolez kouká z kapsy notně použitý kapesník, tak za to může také fotograf :-)

      Vymazat
    2. To jsem vyřešil fikaně. Neberu si za to ani kačku a reklamace tím pádem nepřijímám ((((-:

      Vymazat

Okomentovat