Tulení tulení ... v Prognostickém Ústavu

 






Komentáře

  1. No sakra, jako bych se na svět díval očima Heroda I. Velikého.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jsi si to zařídil, že tě někdo nechal fotit při operaci mozku? Foto je vyloženě výstavní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na lidske mozek, to vipada moc slozite, myslim ze Jerabek chytil nejakeho UFO a ted ho ve sklepe pitva,....chce s neho dostat rozumi,......

      Vymazat
    2. .....nebo odpadkovy kos u zubare, je jednodussi vysvetleni,.....

      Vymazat
  3. je to nadherna fotka, velmi libi,.....uz mne tady tyhle druhy fotek chybeli,......

    OdpovědětVymazat
  4. Napíšu k té fotce pár věcí pro všechny :-) Má totiž svůj nečekaný zcela čerstvý příběh ...

    Že tady tahle fotografie s tímhle názvem bude a vyjde toto úterý jsem avizoval už minulou středu v té položce nabídky co se nachází nalevo na hlavní stránce pod nadpisem "Notifikace". A naplánoval jsem, že ta fotka vyjde ráno v 5:00. A vyšla.

    A když jsem ráno otevřel tablet padlo mě do oka to co právě vyšlo:

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/klausovo-ministerstvo-po-listopadu-89-tajne-pujcilo-rusku-miliardu-dolaru-155882

    A musel jsem se hořce usmívat :-)

    Teď už toho jsou plné tiskové kanceláře a vycházejí i články s většími podrobnostmi.

    No a kdo zná kde kdysi hnízdili hlavní protagonisté asi má i ten kontext k mému hořkému úsměvu.

    Prvotní myšlenka na tuhle fotku ale vznikla tady po té poněkud zvláštním náhlém setkání bývalých prognostiků:

    https://www.novinky.cz/domaci/clanek/prezidenta-zemana-mohl-v-kauze-vrbetice-ovlivnit-klaus-odtusil-hamacek-40358945

    No a co ve skutečnosti je ta téhle fotografii je prostě vedlejší. Pro ty kteří mají rádi povídání o technice snad jen dodám, že byla pořízena pevnou 500/2,8.

    Ještě poděkování bohatství jaké máme v českém jazyce. Myslím, že žádný jiný jazyk by takový název neumožnil :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,..co ve skutečnosti je ta téhle fotografii je prostě vedlejší, zalezi na tom co predstavuje,....

      je to zlozvyk, porad patrat jak, kdy, co,.......

      Vymazat
  5. Výstavní kousek budící fantazii a emoce. Jenom neprozrazovat co to je. Místo koncentrace mozků, ze kterého se rozprchli jejich majitelé do politiky, si dobře pamatuji.
    Tenkrát jsem jim fandil, a to hodně.
    A dnes už ani nevím, komu fandit. A za co.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já už si v tom směru možných světel kdesi na konci tunelu nedělám žádné iluze. Všichni zvolení už nějakým tím veslem veslovali (někteří dokonce různými vesly) až všechno kolem co dávalo pozitivní smysl do budoucna utloukli (často jen ke svému prospěchu)...

      Vymazat
  6. Tak to já fandím Kenovi (Vojtěch), ten je aspoň hezkej ... a voní ... :D ... SX

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Vám vyšlo :-) Dnes totiž Václav Klaus prohlásil, že skandál s tím úvěrem pro SSSR je účelovka aby se nemohl vrátit do politiky (mládí vpřed..). Logicky z toho plyne, že ON měl být jmenován novým ministrem zdravotnictví 😂😇 skandál s úvěrem to zhatil jen hodiny před jmenováním a nastoupit tak musel (neochotně...ale co se dá dělat) Ken :-)

      Vymazat
  7. Dycky v pátek 22(74)2021 tu mám nachystaný:

    Nicméně, systém ve kterém BLOG funguje už tu několik hodin neumožňuje cokoli dokončit a publikovat. Prý pracují na odstranění závady. Z toho vychází, že pokud nebudou pracovat přesčas nemusí se podařit můj zítřejší článek publikovat v obvyklou ranní dobu...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat