Dycky v pátek (21/2020)

Minulý týden čtyři fotografie k vybíjení a v nich ani živáčka. Tedy když nepočítám někde v druhém plánu nenápadně sedící mušku.
Dnes tomu bude naopak. Dnes by se dalo říci "Ejhle člověk" při vzpomínce na pana Horníčka. Nic tedy až tak dramatického, vlastně ani nic předem naplánovaného. Žádné mapování předem vyhlídnutých akcí. 
Dalo by se to shrnout pod noticku "Klid ve městě v čase konce stavu nouze"..a i ta paní učitelka ty adolescenty nakonec do kouta louky, jak vidno, ukrotila.

Tedy jako obvykle vybíjena, kdy je jedna ze čtyř tím kterým komentujícím vybita jako v jeho očích ta nejméně interesantní.





Fotografie k vybití číslo jedna
Fotografie k vybití číslo dva
Fotografie k vybití číslo tři
Fotografie k vybití číslo čtyři

Závěrem nejdříve poděkování za komentáře pod minulým vybíjením a vlastně i pod předcházejícím článkem který tu vyšel v pondělí.

No a všem čtenářům, divákům a komentujícím přeji prima víkend. Jo a bude pršet a je to tak dobře. Navíc déšť je pro připraveného fotografa pravým požehnáním.

Komentáře

  1. Protože to říká profík, tak to asi bude kachna samička (po vzoru přímo samičky kachničky mandarinské https://www.megapixel.cz/foto/493541 ), co pro mě jde z kola ven. Tedy č. 1.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za inspiraci a samozřejmě i za názor :-)

      Inspiraci díky tomu odkazu (autorka snad promine) ale díky němu jsem zašel koupit kachní prsa a zítra je tu udělám nikoli na pekingský způsob ale po Tchaj-wansku. Snad tím nevyvolám zase nějakou další třenici :-)

      Vymazat
  2. Ještě,že se nemusí udávat důvody vybití... ;-) Je to dvojka,která vypadává,"byť" je na podobné úrovni jako ostatní... :-)
    Mně se zase ten kačer na první fotce líbí právě tím,že klove do Okraje a tím vytváří dojem nedokonalosti,nebo možná i velké chyby z hlediska všech možných fotopouček...
    Podobně se dá hovořit i o trojce,kde je plno "prázdného místa" ve spodní části.Nejlépe z toho vyšla čtyřka,"byť" zprava by to ještě kousek místa chtělo...;-)
    Pěkný víkend taky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honzo děkuji :-)

      A rád vidím, že včerejší zásadní pojednání u sousedů o součinnosti s férovými operátory které začíná přesně takhle

      "Zase jen lži, demagogie, nadávky? Jak dlouho ještě?"

      na Tobě nezanechalo negativní stopy 😂

      Vymazat
  3. To s tím vybíjením jsi vymyslel móc chytře. Vybít jednu dá víc práce, než prohlásit o jedné, že je top a ty ostatní čert vem.
    Ta první Charles ale Kamila to není, tak raději nechám když nevím. Ta druhá je moc fajn, tolik neužitečného místa, tak nezbývá nic jiného než karimatka. Vybíjím tedy 3. protože Ti ne zcela věřím, že zkrotila. Ta 4. se mi líbí svým klidem a nevyhodím jedinou černobílou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Josefe známe se už dlouhá léta a tak zapátrej v paměti: Pamatuješ snad nějaké pravidlo které jsem vymyslel ohledně hodnocení fotografií a nepřineslo nějaký problém? :-)

      Jo a o té dámě vedle Charlese budu přemýšlet :-)

      Vymazat
  4. Kachna se na to nemůže koukat (asi jim závidí, že mají roušky) a chtěla by utéct. Bohužel narazila. Dvojka, to je ideální místo, kde rozložit karimatku a dát si šlofíka. Paní učitelka jde příkladem v naivní víře, že strne žáky a oni se rádi přidají. Samozřejmě že nemá šanci. A tak mi nezbývá nic jiného, než vyřadit čtyřku. Přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtyřku když jsem zvažoval, tak mi to sedlo díky té postavičce vzadu, které jsem dal přednost před vyvážeností transgender samičkou kachny. ;-)

      Vymazat
  5. Tak ja vybijim jednicku i kdyz ta kachna taky neco ma do sebe: )) Moc prijemna podivana : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, kachna měla něco do sebe :-)) Ještě trošku zbylo na neděli :-)

      Vymazat
  6. Na dvojku bych se mohl dívat hodiny. Čtyřku beru jak je. Rozhodování mezi jedničkou a trojkou nebylo snadné. Obě mne svým obrazem vnitřně oslovují, protože se dotýkají "živého" tématu odloučenosti-spojení, bytostné potřeby vztahovosti, berličky (stádní) konformity, potřeby pozornosti a (sebe)potvrzování, nezralé a zralé formy lásky, odpovědi tak vzdálené a vzácné, ale snad dosažitelné. Cynik ve mně by řekl, jednička pryč - "stejně už jsou všichni na odchodu", ale tento obraz mne těší na citové rovině, je v něm něco nadějného, uklidňujícího. Trojka mne zase víc těší vizuálně. Rozloučil bych se tedy přece jen s tou první. (S)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za to obohacující (tedy pro mě určitě) nalézání souvislostí :-)

      Vymazat
  7. Dlouhé rozhodování. Ale nakonec jsem kliknul na odkaz a jsem natolik zmatený z toho kačera samičky, že bych ho nejraději už neviděl ,-)
    Původně jsem myslel že půjde čtyřka, ale nedával jsem ve škole pozor a tak mi unikla při prvním pohledu ta postava chlípníka, který jistě Tebe z povzdálí sledoval a možná by se chtěl i s Tvojí psicí pobratříčkovat ,-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady to mám tak, že když jdu bez psice, ptají se co se děje :-)

      Tohle je ten případ a to plemeno napříč hřištěm mohlo v klidu užívat krásně posekaného trávníku zdejší první ligy :-)

      Vymazat
  8. Přeji dobré světlo.Několik pátků vždy kouknu, zamudruji si pro sebe, čas běží. Téměř nikdy se neshodnu s nepřející většinou, nicméně, pokud nemusím platit vstupné a navíc mohu vybíjet jako anonymní, tak proč ne :-).
    Jednička je pro mě osobně mnohovýznamová, a nepodstatný není ani můj věk, kdy doživ legálního důchodu a stále zapojen do procesu. Vidím tam symetrii v rozložení berlí, asymetrii v rozdílném vnímání světa / muž bez roušky, žena s ní /, a vše spojující čas, v tomto případě věk.
    O dvojce není , myslím, debaty, ta je nabitá, dynamická kontrasty. Výborná.
    Trojka je pocitově nejrozporuplnější , v době mimovirové by možná neměla zmíněné souvislosti, ale mě se líbí to napětí, které z ní sálá a to nevědomí proč. Fotograficky hodně zajímavé.
    Čtyřka z kola ven.
    Proč ? toť otázka, je to o pocitu, mám BW rád, zde myslím , že moc nepomohlo, a ani voayer mě nepřesvědčil.
    Díky za zábavu a příjemně strávený čas.
    Pavel Hruška, fakir.h

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pro mě jsou tyhle pátky velmi zajímavou zkušeností. Ani jsem to nečekal. Ne vždy tu opakuji, že držím pravidlo čerstvosti. To znamená, že žádná fotka nemůže být prezentována déle než dva týdny po pořízení. To je okolnost, která nedovolí nějakou přílišnou přepromyšlenost skladby v jednotlivých týdnech. Při tom finálním vybírání si spíš hledím přednostně pestrosti v tématech i zpracováních, někdy možná na úkor čistě autorského přístupu. To všechno předurčuje dlouhodobá zásada, vždy všude chodit s minimálně jedním fotoaparátem a netvářit se při tom a nechovat se foto-důležitě.
      To celé samozřejmě baví, když se objeví komentáře. Bez nich by to nemělo ani smysl. Tedy jsou to vlastně tři fáze. První samotné fotografování, druhá finální výběr čtyř fotografií do toho kterého týdne a třetí je ta fáze komentářová. Každou z těch fází mám rád a sdílet to pak celé tady na blogu považuji za příjemnou součást foto-života a z přibývajících čtenářů a komentujících mám radost.

      Díky za Tvůj pohled na tuhle čtyřku. Snad nebyl poslední :-)
      Dobré světlo přeji :-)

      Vymazat

Okomentovat