Občas ještě zahoříme...


Komentáře

  1. No jo, hoří ! .. mu koudelka u prdelky, tomu prvnímu :D. Vtipná celá série, a netuším, jak jste to ... s těmi světýlky a barvičkami ... vyčaroval. :-) SX

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Harry Potter nebo možná Voldemort provádí s hůlkou zaklínadla ��. SX

      Vymazat
  2. NADHERNY!!!!!!

    zahorime nez vyhorime

    uvidime co vytvorime nez vsecko zamorime..............


    byl jsem u ocniho doktora dneska, a rekli mne , ze moje oci jsou vporadku,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rudy díky, moc rád Tě tu vidím a určitě v tom smyslu nejsem sám :-)

      Pan doktor Ti zdá se jen potvrdil, že oči jsi měl v pořádku vždycky. Až to občas někoho přivádělo k zoufalství :-)

      Vymazat
  3. Věru,půvabná série. Dostal mě ten oranžový netopýr hned u prvního snímku. "Ten Tvůj foťák fakt dobře fotí!" ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Honzo, ten hledáček se zabudovaným generátorem siločár byl za příplatek. Němečtí inženýři si to nechali dobře zaplatit ;-)

      Vymazat
  4. Musím s hanbou přiznat, že můj foťák tohle neumí. A to jsem si před necelým rokem koupil nový. Asi ho budu reklamovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádný fotoaparát není dokonalý. Tenhle zas neumí tak pěknou zelenou 😁😇

      Vymazat
  5. To je velika parada, podle toho uboru bych tipoval na nejakou spolecenskou zabavu korejske lidove demokraticke republiky, neco jako chytani vzduchu : )

    OdpovědětVymazat
  6. Aktuálně:

    Právě jsem dočetl Vlastovu thezy

    https://galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=206902&cat=512

    že tu někteří hnusně pomlouváte Digiarénu.

    Kdo tu tedy hnusně pomlouvá Digiarénu je u zdejšího Admina Ošklivé kačátko!

    OdpovědětVymazat
  7. A já myslím, že jste tam měl napsat ty vykřičníky tři, tak jak to dělá Vlasta vždycky, aby to jako víc platilo. SX

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Dočetl jsem to pak celé. A vůbec bych se nedivil, kdyby došlo k další vybíjené nepřizpůsobivých na DA. Tedy ven z DA.

      A kdo uvažoval se tam víc zapojit či připojit (a myslet to vážně) má po těchto zoufalostech Pibila, Hugga a Čuníka o čem přemýšlet.... :-(

      Vymazat
    2. Tady bych si dovolil oponovat,protože nové tváře přibývají a jedním z důvodů může být i to,že tam není nikdo,kdo by svým sžíravým sarkasmem fotky opravdu hodnotil... ;-)

      Vymazat
    3. kralovna uz asi neco chysta, uz vcera vyhrozovala adminem a dnes zase, uvidime...

      Vymazat
    4. Nevím co chystá ale dnes mě přisoudila uzurpátorskou povahu. A to má vlastně pravdu. Tedy svým způsobem. Totiž nikdy jsem se netajil tím, že mým cílem je velmi napomoci postupné likvidaci podobných borců jako je Huggo, Sluník, Pibil, Funion, oko-nomada, Petr 64, a dnes i Rumovník. Tedy myslím likvidací z hlediska aktivit na DA. Nemají totiž žádné předpoklady ke zlepšování a jejich chování tomu vůbec neodpovídá. Jejich způsoby jednání také ne. Prostě jsem nepochopil, čím by měla být tahle jejich úroveň Galerii prospěšná. A tak to i zůstane. Pojem galerie devastují každým dnem a výsledky jsou naprosto evidentní. A kdo by se tam z Fotografů mezi ně tlačil....a tratil čas...touhle vyprázdněností.

      No a přesto se našli. A to jsme zase u toho uzurpátorství. A to se musím usmívat, když se tenhle termín používá ze strany úderky, která byla v tom uzurpátorství opakovaně úspěšná a našla společné průsečíky s výše uvedenými bez uzardění.

      Vymazat
    5. Dusledky budou naprosto fatalni, stejne jako na konci pe a jsem presvedcen ze za tim stoji stejna uderka. Cist si pochvalne komentre je asi uspokoji natolik ze je potom uz jedno kdo jim je pise.

      Vymazat
    6. Fatální je to především v tom, že tohle mrzačení má svoji dirigentskou hůlku a tedy není výsledkem jen nějakého přetahování uvnitř galerie. V tom je totiž to domrzačení nevratné

      Vymazat
  8. Surrealismus psychedelický. To mne baví velmi, ještě když se to v závěru postaví na hlavu (((-: (.... i ta zelená trávová se povedla)

    Ad debata nade mnou - nic moc toho neumím, ale jeden se pozastavuje, že jsem účasten na ZEROPIXELu (!!!), druhý si všímá, že si na blogu mnu ruce (!!!) taková já jsem "selebrita" ((((-: Takže - napíšu to slušně - co je komu do toho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, tohle byla náhoda. Náhodné setkání a ten člověk nehrál, ten člověk takhle prožíval svoje ráno aniž vnímal mojí osobu. V tom je to autentické. To surreal je domyšlené až pak doma při prohlížení jednotlivých fotografií. Z placu jsem odcházel s tím, že jednu fotku spíš jako soliter vystavím třeba v rámci "Dycky v pátek".

      Vymazat
  9. Super vidění, prožívání i zpracování.... !

    OdpovědětVymazat

Okomentovat