Dycky v pátek (6/2020)

Tak předně děkuji všem za reakce a že si vybíjení Jeřábka nenechali ujít opravdu potěšilo :-)
A je určitě také :-)
Nicméně už nějak v pondělí mě ten nápad, pátek co pátek dávat čtyři čerstvé fotografie přišel jako sebemrskačství. Ale asi si nic jiného prostě nezasloužím a na co jsem se to dal teď musím třebas pod tím heslem "nebylo co vložit, tak jste to vložil" opět vypustit na světlo digitálního světa.

Je to ale i tak, že jsem to měl těžší než ctěny divák. Na vybití jich z mého pohledu byla převaha a tak to spíš bylo o tom, které by tu hru mohly i přežit.


Tahle dnes první fotografe navazuje na to co se píše v předchozím mém článku. Tedy na ten rozhovor s Tatonkou. A stručně bych ji popsal výrokem "Zavřít mohou, pustit musí". A stalo se tak v neděli, fotka je úterní.


Střílení do zad většinou nenachází pochopení. Bývá na galeriích odstřelována právě tím argumentem střílení do zad, nikoli do tváře. Tady jsem se tedy pokusil o prakticky nemožné. Mohla by se jmenovat "Krajina s chytrým telefonem s lehce modrým podvečerním odérem". 

Kdy se nám to stane, že tady ve městě potkáme koně. Dokonce nesvázané a z přepravníku nevyčnívající, smutně nahlížející, cirkusové, spíš deprimující. Mimochodem, parazol je moje oblíbené slovo. Asi za to může Nohavica. Dětem už je tohle slovo naprosto cizí a člověk se jeho vyslovením stává podivínem na odpis. O divokých koních ani nemluvě.
A když jsme u těch koní. Tahle (mimo pravidla vybíjení) je z fotografování stáda divokých koní na jedné horské pláni v zemi Balkánské. A nějaké čtení a obrázky k tomu, už léta zasunuté na mém bývalém blogu. Fotky z toho dobrodružství bývaly i na Digiaréně.

No a jsme u čtvrté fotky. Tedy spíš takové sranda fotografie pořízené mobilním telefonem. Je na ní zachycený místní Šinkanzen. Jen to není Japonsko, ale trať mezi Hradcem Králové a Týništěm nad Orlicí. Pokud vím, všichni přežili. Navíc to vypovídá o tom, že nejen neznáme opoždění, tady naopak vstupujeme do neznámých budoucích časových rozměrů. Tady když vyjede z Hradce v 14:00, tak v Týništi při vystupování je na hodinách 13:55. A protože zdejší můj blog není žádné fejkňůs, tak ani nemusím zdůrazňovat, že fotografie neprošla mimo zmenšení žádným kouzlícím editorem, lepičem či čem.


Závěrem návěstí pro ty, co tu jsou třeba poprvé a neznají pravidla jak vybít Jeřábka. Najdete je zde.
Závěrem zejména pro ty, co sem chodí častěji než v pátek to tu dnes uzavírám vizí, že mezi tímto článek a příští páteční vybíjenou bych vložil i něco jiného. Uvidíme, prvotně mě ale napadlo, že by rozhovor. Co třeba takhle rovnou s někým ze zahraničí, pochopitelně zejména o fotografování. Napadl mě třeba Anarki3 až ze Slovenska a nebo Rudy Chorvat tady kousek za oceánem z Floridy. Oba mají zákaz na Digiaréně, tak že by nějakou myšlenku utrousili a nějaké fotky dali ke zveřejnění alespoň tady na mém zastrčeném blogu jako ten bezdomovec minulé pondělí. Pokud mě za tenhle nápad nenapadnete, nevybijete, snad by se o to dalo pokusit.

V každém případě přeji všem obanovaným i neobanovaným příjemný tímto prodloužený víkend :-)


Komentáře

  1. Nevím jistě co je to surrealismus, ale vyřadil bych tu první. Né, že by se mi nelíbila, ale jako jediná z nich mi nepřipadá surrealistická. A tomu rozhovoru dávám palec nahoru.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslim, ze delat rozhovor s jednim nebo s druhym odpadlikem s DA, ani jeden nedokazal drzet krok s opravdovim velitelem, guru a vudcem DA a to, jak všichni vime je jeden a jediny Vlasta Pibil.
    Doufejme ze se uvolni ze sveho busy schedule, pristoupi na rozhovor a dozvime se od neho nejake nove tricks . Hlavne mne by zajimalo , jake vypeti a sebezapreni to obnasi se udrzet na spici tehle areny po tak dlouhe leta.
    Jeho rady jsou vzdycky sokujici,...….normalni smrtelnik jen zira.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Rudy, určitě to s tím Vlastou a nápadem vést s ním rozhovor ještě dříve než s Tebou myslíš dobře. Jsi gentleman každým coulem :-)

      Nicméně, když jsem teď viděl tady

      https://galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=205519&cat=524

      jak mu položil otázku Rumovník a jak s ním Vlasta naložil jak s onucí, asi si to přece jenom rozmyslím a budu upřednostňovat rozhovory s Tebou a A3. Tedy pokud o ně bude zájem :-)

      Vymazat
  3. Pokud by se podařilo uskutečnit Hovory A i Hovory R,budu se těšit,neboť tito autoři mají co říct - na rozdíl od mnoha dalších na DA...
    Co se vybíjené týká,nerad,ale přece vyřazuju Střílení do zad,ačkoli i ta má svou myšlenku - a dobrou...;-)

    OdpovědětVymazat
  4. I když "bez úprav", tak u mě časovka vlakovka. Protože to má na svědomí panosoft v mobilu, který s tim kouzlil a lepil a bylo to tak docela dost ne pod kontrolou.

    OdpovědětVymazat
  5. Především děkuji, že se Bóďa dostal k nám do depa v pořádku, takto rozebraného jsem ho ještě neviděl. Co se týče vyřazení, tak asi ferrari, asi proto, že tam chybí červená ;-), jinak zajímavý cestopis, který jsem si rád připomněl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červených ferrari tu po sídlišti máme víc, zvykli jsme si, a tak mě přišlo atraktivnější vyfotografovat nečervené. No vidím, že lidi prostě chtějí osvědčené vybarvení a konzervatizmus zdaleka nevymizel :-)

      Míro děkuji Ti za podnětný pohled a také jsem rád, že striktně dodržuješ (!!!) Pravidla a víš tedy o co vlastně vždycky běží nejvíce :-)))

      Vymazat
  6. Můj první velmi povrchní pohled poslal do vyhnanství krajinu, ale možná je načase si pořídit nějaký chytrý telefon a vylepšil tak svojí nedostatečnost. Po odhalení v pohledu druhém, vyhnanství čeká na fotku poodhalující roušku nad porušením principu kauzality tachyonického kovbojáku ,-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za rozhodnost a nesmlouvavost :-)

      pro jistotu doplňuji výkladem

      http://koroptew.blogspot.com/2011/12/tachyony-kauzalita.html

      Vymazat

Okomentovat