Žalmy kyselých dešťů

 


Komentáře

  1. "Lakmusová" zeď, varující tabulka pro jistotu stržena, mohla být vyhodnocena jako poplašná.
    Mmch. lovosickou chemičku jsme s Evou míjeli téměř přesně výden před výbuchem, všímali jsme si u silnice výstražných zařízení, a čmuchali ten divný zápach z "ocelového města" plynoucí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ideovou předlohou mně byly Svitky od Mrtvého Moře...samozřejmě :-)

      Aby se to dalo pověsit na zeď tak jsem si tu do názvu pohrával se slůvkem "nostalgie". A to jsem zavrhnul....to by chtěl pak totiž na zeď skoro každý...na rozdíl od žalmů :-)

      No a teď tedy vidím, že u Vás by se užil název "Dlouhá vzpomínka na Lovosice" 😂

      Vymazat
    2. Samozřejmě (((-:

      Jen dodám, že na zpáteční cestě z Lovosic a Litoměřic jsme se zastavili ve výstavním areálu v Letňanech. Ano, toho který za pár dní nato vzplál jako fakule.
      To je ale náhodička (((-:

      Vymazat
    3. A to jste jeli i tady přes Hradec?

      https://hradecky.denik.cz/pozary/na-slezskem-predmesti-zasahuje-sedm-jednotek-hasicu-u-pozaru-skladiste-20210704.html

      Vymazat
  2. Žalmy bych si na zeď pověsil s radostí. Narozdíl od Lovosické chemičky.

    OdpovědětVymazat
  3. Já to přiznám, zkoušel jsem několikrát takovou fialovou co znám od Tebe,
    že jsem z toho vždy měl modřinu.., nechápu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi jsem na ní (na tu fialovou) psal návod na DA. A teď jsem se díval...a také to tam (už) není :-)

      Vymazat

Okomentovat