Zahrada s pávy...

 


Komentáře

  1. Dialog mezi pyšným pávem a skromným pacientem, jemuž momentálně stačí ke štěstí vyjít si na zahradu a zapálit si cigaretu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A prostě dát si páva...jak jsme tomu říkávali....a patřilo to k požitkům smečky :-)

      Vymazat
  2. Tak tohle mě zrovna nenapadlo, ale je to výstižné.

    OdpovědětVymazat
  3. Aha. Dát si páva. To neznám, resp. někde jsem to z útrob závitů vylovil, že jsem to někdy slyšel, možná od spolužáka a to už musí být cca 40 let.. nebo na vojně = 35 let. S příležitostnou cigaretou jsem skončil někdy před 20 lety, vyhodil jsem zbytek cigaret do odpadkového koše a od té doby ani šluk ,-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem nekuřákem (vlastně jsem jím nikdy v tom pravém slova smyslu nebyl) asi čtyřicet roků. Ale do té doby ten výraz "dej si páva" nebo "dej mě páva" patří. Nevím jestli se to dnes používá a pokud ano tak to používá už jen ta generace z fotografie. Také se používalo "dám si práska" nebo se půjčovala cigareta "aby si dal práska". Samozřejmě startky bez filtru vedly statistiku🙂

      Ale Ty jsi mě připomenul tu teorii která mluví o šuplíčkách v naší paměti. Tam jsou zasunuty (uskladněny) pojmy a kontexty které leží na dně, kdysi se používaly a postupně z řeči vyprchaly...a probudí je jen náhlá emoční pobídka ( v mém věku se to už ale kumuluje se sklerózou a kdo ví jestli ne i se zatím pospávající demencí).

      Tady v tom případě vyvolání pomohl asi ten páv kterého nepřehlédl předřečník. Hned pak naskočil páv ze šuplíku :-)

      Vymazat
  4. Krásně vymyšlené i vtipně pojmenované. Baví mě i ten světlý okraj na ´pavím´ ocase korespondující s obvazem na pacientově hlavě :) ... SX

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sešlo se to. Stále je to nepodstatnější nosit s sebou fotoaparát i tam kde máte už předem pocit, že nic moc k fotografování nebude a kde na to až "se to sejde" ani čekat nejde :-)

      Vymazat
  5. Včera se mi ulomilo madlo od šuplíku, nešel vytáhnout, tak pozor na to.
    Co se týče těch prásků, pávů, šluků a jiných potáhnutí, nic mi není cizí, ale já tam
    viděl v malém náhledu Westíka na levém rameni. Je důležité číst předchozí komentáře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a také by mohl připomínat: Rudolfa Hrušínského mladšího pronásledovaného zničujícím způsobem Pepinem v Postřižinách :-)

      Vymazat

Okomentovat