Dycky v pátek (7/2020)

Prodloužený víkend začíná na mém blogu stejně jako minulý týden v pátek v pravé poledne. DYCKY V PÁTEK. Je čas zahodit kladiva, logaritmická pravítka, kravaty.... a dát pracovnímu týdnu vale. 
Tedy i dnes dávám do vybíjené čtyři fotografie, ne starší dvou týdnů. Pravidla pro ty co tu jsou poprvé najdete ZDE.


Inspirace? HEKELE... jak z jiné doby... tenhle člověk v jednom kole na svém kole.

Tahle fotografie vznikla nešťastnou náhodou. Fotografoval jsem dlouhým sklem chroští a těsně před expozicí nechtěně přeostřil z popředí na pozadí. Kategoricky ale protestuji před případným výkladem, že jsem tak vyzradil tajný manažerský vzorec prosperity jedné české fotoarény. 

Když Moraváci mají svoje Moravské Toskánsko, tak krajináři v Česku mají svůj krajinářský ráj v Podkrušnohoří. Ráj emisních povolenek a Dětí země...

Fotografie číslo čtyři... A čo teda? 1?2?3?nebo Čo teda?


Dneska jsem byl jak vidíte písemným projevem střídmý. Příští týden v pátek se snad v tom směru polepším. Ale ještě než bude ten pátek bude tu na mém blogu rozhovor, který jsem naznačil v minulém dyckypátku. Začínám si být jistý, že to bude mnohem zajímavější než případné moje dnešní tady nastavovaná omáčka.

V každém případě přeji všem krásný víkend a vybíjení jak je komu libo, všude kde to budete považovat za užitečné ...i tady na mém Blogu.

Komentáře

  1. Tak já to vidím asi takhle. První fotografie je dle mého názoru vynikající. Taková, jakou já osobně nikdy nedokážu vytvořit. Protože nejsem závistivec, tak jí nevyřazuji. Humor je pro život nezbytný záležitost, takže i té druhé dávám palec nahoru. Třetí fotografie je asi nejbližší mému naturelu, takže si určitě zaslouží palec nahoru. Takže palec dolů (ještě že existuje vědecká metoda vylučovací) dávám té čtvrté.

    OdpovědětVymazat
  2. Bez dlouhých cavyků vyřazuji Toalety,č.2 - ale i tu nerad... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes by mohlo foukat jako na ms v italské Anterselvě, abych jednu netrefil a nevyřadil ji ze hry. U první fotky oceňuji tvůj pohyb na cyklostezce s aparátem u oka, druhá výborná reklamní fotografie, třetí hezké zachycení vábení bludičky, no a čtvrtá kolejnatá, mámu nádražnímu srdci blízká. Abych dodržel pravidlo, dávám sbohem reklamní, které přeci jenom diskriminuje nás, co máme normální stolici.

    OdpovědětVymazat
  4. Čo teda? .... a ja som povedal, že nič ,-) (Elán)
    Ani tahle moje asociace četverku fotku u mne nezachránila :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat