Vánoce letos NEBUDOU !

 ani na sněhu...


...ani na blátě

Komentáře

  1. Ani v Bruselu ? Ani kdybych si zažádal o dotace ? A co bramborový salát, klidně bez salámu, ten stejně za nic nestojí.
    Fotka pěkná.. ha vdyť to jsou nachystaný borovičky a i s cukrátkama, tak nestraš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prekvapila mne zminka o bramborovem salatu, ja to mnel zatim uz 70 let bez, nikdy jsem netusil ze by tam mnel byt salam, musim predlozit stiznost manzelce,.......
      tak jsem to vygooglil, a hle, i o tom se lide dohaduji,.....neprekvapive:
      Málokterá otázka dokáže v předvánočním čase rozjet větší debatu, než ta, jestli patří do bramborového salátu salám či nikoli. V anketě eXtra.cz se většina čtenářů přiklonila k variantě salátu bez salámu, ale tábor příznivců salámu je také hodně početný. Pojďme se ve spolupráci s webem Toprecepty.cz podívat, co všechno můžeme dávat do bramborového salátu. Recept každého z nás bez výjimky je totiž svým způsobem originál.

      Zdroj: https://www.extra.cz/bitva-o-bramborovy-salat-co-do-nej-vsechno-patri-bez-salamu-to-nejde-zaznelo-v-ankete-6e0b4
      a co na to Fiala?

      Vymazat
  2. Na fotce (která se mi pochopitelně líbí) vidím mimo jiné sirku a sekeru. Takže svíčky a prskavky zapálit můžeš a půjčit si výhodně na (samozřejmně ten nejnižší) úvěr taky můžeš. Tak nestraš, že Vánoce nebudou.

    OdpovědětVymazat
  3. Připomnělo mi to, že musím objednat sadu zimních gumiček na svého plechového miláčka.

    OdpovědětVymazat
  4. ... a také, když si čtu znovu název fotky.... film "Cirkus bude!"

    OdpovědětVymazat

Okomentovat