TATRA 613-2

 Year of manufacture 1976


staged photo / Hradec Králové 8-2022

Komentáře

  1. Krasne nachystane, kompozice je fantastic.
    Nadpis napovida, ze budto fotografie, nebo nohy, nebo chodnik je 46 let stary, ovsem to snad neni podstatne. Nadherne structures a linie.
    Mozna to tam lezi JOKR, uz ho v posledni dobe nebavi fotit "street"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://krajbichjosef-fotografie.blogspot.com/2022/05/toto-neni-reklama.html

      Vymazat
  2. OK, tak to jsem napsal ja, a nebyl jsem log in

    OdpovědětVymazat
  3. Podle bot bych tipoval, že je to spíš maratonec, který nedoběhl do cíle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na krabici od těch bot je napsáno: V těchto botách se Vám ani pedál plynu, ani spojky ani brzdy nesmeknou :-)

      Vymazat
    2. Já, když ležím, tak se taky nemusím bát, že se mi nějaký pedál smekne. A klidně můžu mýt i bos.

      Vymazat
  4. Koukám, že jsem taky nebyl zalogován.

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. A drahá Josefe :-) Až jsem byl překvapený kolik je nutno za takovou vlajkovou loď dnes zaplatit...aby sis pod ní mohl lehnout...

      Vymazat
  6. Na přechodu pro chodce
    drtí Tatra důchodce.
    Důchodce je ještě vrtí....
    ... ale Tatra drtí... drtí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych se té hlavy ležící někde mezi přední a zadní nápravou optal jestli má zataženou brzdu...asi bych slyšel naprosto jinou básničku a nestačil utíkat :-)

      Vymazat

Okomentovat