První školní den...

 


Komentáře

  1. ... je pohodovej ... jako tahle fotka :-) /SX/

    OdpovědětVymazat
  2. nadherna kompozice, samozrejmne,
    no a ted prijde ve skolach tezke rozhodni, kolik se prihlasi ze je holek, a....
    holcicka, doufejme, naznacuje ze se tesi.
    Ja se taky vzdy tesil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Rudy, fotit děti, třeba když jdeš kolem hřiště či jen tak na ulici už není co bývalo...vytáhnout fotoaparát znamená většinou vzbudit pozornost a otázky o případném zneužití fotografií třeba někde v nějaké špíně na internetu. Je to pochopitelné, a tak děti (mimo rodinných fotek) prakticky nefotografuji a v klidu se spíš věnuji méně problematickému tvoření :-)

      Vymazat
  3. takový vylomeniny a s těmi dětmi máš Josefe pravdu. To už je bezpečnější fotit v Karlíně za viaduktem

    OdpovědětVymazat
  4. Tož já jsem nedávno fotil z velké dálky partu asi 5 kluků co na hřišti jezdili a skákali na malých koloběžkách. Tak jak to já dělám, z dálky, jenom na obrysy postav, byl jsem na otevřeném prostoru, neschovával jsem se nijak. Kluci mne viděli, šli za mnou a ten nejodvážnější (nejdrzejší) mi pravil, že proč jsem je fotil, že jeho kamarád tam čůral a já jsem to fotil. Ten hajzlík samozřejmě lhal, nic takového se tam nedělo natož abych to fotil. Ale uvědomil jsem si, jak jsem bezmocný proti takovým obviněním a jak těžko bych se bránil...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škoda že ve školách zakázali rákosky...a Piťhu :-)

      Vymazat

Okomentovat