...poserové...

 







Rudyho včerejší putování Floridskými marketem :-))





Komentáře

  1. nadherna actualni photography, takovy umi jen Pepa, tak nevim jak k tomu prisel Tatonka,..asi neni posera.
    Ty ses posera, Pepo?
    Ja myslim ze ne.
    Spise zasera,.....tak kam jini nechteji,..

    OdpovědětVymazat
  2. nekdy se stane, ze lide hledaji slozitost v jednoduchosti, pak tu slozitost prekombinuji, nenajdou nic a pak se boji rict jak je to jednoduchy,......poserove
    😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rudy, zrovna teď tu dělám houbového kubu. Kroupy, houby, majoránka, sádlo...trouba :-) Je to jednoduché :-)

      Vymazat
    2. Tak o tom moje manzelka mluvi uz roky, delavali to udajne na Vanoce, ja to nikdy nejedl. Slibuje mne, ze to jednou udela,…doufam

      Vymazat
    3. Rudy, já Ti (a nejen Tobě) teď dám něco načtení co je v kontextu....

      https://globe24.cz/svet/usa-podle-trumpova-syna-zacinaji-pripominat-80-leta-v-ceskoslovensku.8635ac75

      a až toho kubu upeču, tak ho vyfotím a dám sem pod poseru fotku :-)

      Vymazat
    4. aspon vidim fotku, kdyz u nic,.....
      Je to srandovni, ja dal ten rozhovor s Trump v NY Times , uz je to davno, na Face Book, a vsichni se na mne vrhli, ze to jsou lzi,..... 😁
      On tam totiz rikal, to stejny, co v tymto clanku
      S jednim rozdilem, ze travil prazdniny u dedecka, ale u Gottwaldova,....ne u Prahy.
      Ivana je z Moravy,......
      No a stema prazdnema regalama, to neni tak hrozny,.....chybi nejake zbozi, hlavne co je s Ciny, ale porad si muzes koupit co chces. Pridal bych fotky ze vcerejska, ale nejde to sem

      Vymazat
    5. upresnuji
      a vsichni se na mne vrhli, ze to jsou lzi, ze v Cesku nikdy nebyli regali prazdny, a ze Donald Trump junior lze,.......

      Vymazat
    6. Tak Rudy, TVOJE fotky jsem přidal v takovém čtverci :-)

      No a ty ceny mě připomenuli zdejší léta osmdesátá....jen je to hol v jiné měně :-)))

      Vymazat
    7. takze, na zdravi, a putovani pradnymi regaly vyslo hezky,.....

      Vymazat