Nostalgie 2021

 




Komentáře

  1. Podivuhodný přesah formou nad obsahem (((-: (to nemyslím vážně)
    Je čas na výměnu, staré dosluhují a nové budou ještě chvilku dřít.
    Ale nějak se to usadí, než bude další opotřebení a nové volby.
    Také jsem usoudil že je čas na výměnu.
    A teď hledím na výzvu k vyzvednutí do vlastních rukou zásilky.
    Asi vím, o co se jedná, pokuta za rychlost hned při první jízdě novým autem :-D
    To to pěkně začíná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud jsi podlehl vábení výhodné ceny a koupil sis z Mladé Boleslavi škodověnku bez čipu (tady na letišti si můžeš vybrat co hrdlo ráčí) tak má ta zásilka i svoje prosté vysvětlení. Oni totiž následně, jako bonus za věrnost (při koupi bez čipu) přidají psa (s čipem) :-)
      Tak Ti asi píšou kdy ho přivezou :-)

      Vymazat
    2. Nikoliv, koupil jsem starší auto, plně očipované, značky té, o které němci potměšile říkají že .... tam, vlakem zpět.
      Psí čipy nechci, ty nejdou na lidi. Mimochodem "nejsou čipy" se stává oblíbenou lidovou hláškou.
      Zásilka byla za 400 káčí, jsou tam skromní, na rozdíl od vydřiduchů ze Štenberka, ba i z Kolína.

      Vymazat
  2. Rozhodně nevyhazovat, počkat až co k tomu bude za přílohu. Říkali že do Vánoc.
    Té fialové si pro jistotu kousek s dovolením ukrojím, nyní je velmi trendy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Josefe, našel jsem charakteristiku fialové barvy. A je následující:

      Je to mystická barva, která je symbolem spirituality, duchovna ale i srdečnosti. Vzniká sjednocením dvou opačných pólů, dvou kontrastních a energetických faktorů - modrým klidem a červenou pohonnou sílou, které se navzájem vyrovnávají. Pomáhá při meditaci a může mít až hypnotické účinky.

      Jestli to víc sedí na ty moje sandály nebo na následující volební období musí voliči (a Ovčáček) posoudit sami :-)

      Vymazat
  3. Vypadají jako zamrzlé v ledu. /SX/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, praděd horal Ötzi nosel v sezóně téměř totožný vzor :-)

      A stále je to moderní :-)

      Vymazat
  4. Já jsem svoje založil do skříně a vyndám je až v létě. Konečně vím, "co znamená uložit k ledu". Možné, že po takovém uskladnění budou trvanlivější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdříve se neopravitelně utrhla jedna přaska. V opravně jsem byl ujištěn, že se s tím nedá dělat nic. Utrhla se o pojízdné schody v marketu které se náhle zastavily a mě se to až tak rychle nepovedlo.

      Všechno ostatní jsem odstříhal nůžkami a takhle složil ...konceptuální umění si vyžaduje oběti :-)

      Vymazat

Okomentovat