Makro pro knížete Myškina ...

 Inspirován autoritou nejvyšší píše autor který troubením dobyl Jericho ve Starém Zákoně asi toto:

"O této knize Zákona bys neměl přestat mluvit a měl by sis ji číst polohlasem dnem i nocí, abys pečlivě dodržoval všechno, co je v ní napsáno. Potom budeš mít v životě úspěch a budeš jednat moudře."

(dotyčný se také zasadil za zastavení slunce na obloze a usmrtil asi třicet králů)

Já si z toho čtení inspirovaného slova ale vybral Žalmy nejen na večery které které teď ukrajují dnům krajíc sousto po soustu. Taková je doba.

Abych vyvažoval tu dobu dávno minulou s tou dobou jaká je teď udělal jsem si takovou rešerši výroků našeho pana Presidenta. Inspirovaných. Dobou. A také abych lépe spal...

Mezi mnohým rešeršováním jsem našel kýžené, co by inspirovalo mě.

A to inspirativní od pana Presidenta zní asi takhle:

"Jen idiot nemění názory"

A tak inspirován jsem nalistoval tu správnou stránku v příručce k fotoaparátu a bez dalšího vymlouvání a banalizování vzniklo podzimní MAKRO. Vkládám ho, popírajíce co jsem kdy v tom smyslu prohlásil... a vracím se ke čtení Žalmů. Taková je doba.



Pro jistotu ještě bez barev provokativních. Co kdyby některou z nich po 8.11. 2021 troubící poradci bez prověrky zakázali....



Komentáře

  1. Co by za to kdokoliv dal, treba ja, kdyby moje slovo vubec nekdo cetl, nebo ho dokonce inspirovalo po skoro 4000 letch,......ovsem je nutno podotknout , ze ocividne moc tech slov, tech nad kterymi by se dotycny mohl zamysle, napsano nebylo,........
    Co se tyce Vaseho pana presidenta (hadam soucasneho), tak po zamysleni s nim souhlasim. Idiot podle mojich zkusenosti, stoji za svim at je to cokoliv.

    Nepprekvapive se mne i fotky libi.

    Inspirace funguje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hádáš správně :-) Je současný...

      A já doufal, že ti to tu potvrdí jeho tiskový mluvčí Ovčáček

      https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/stehlikova-ovcacek-zeman-hrad-prezident-mluvci-nemocnice.A211014_134939_domaci_cun

      Vymazat
    2. No tak Ovcasek je asi vedle,.....je to vlastne sranda v te demokracii, kdyz kazdy vi vscko a vlastne nic.
      Soudruzi se hned od prvniho dne promychali,v tom minulem stoleti, jak bylo naplanovano, posedali si na jeste teple zidle, poslali presidenta do NYC, kde ho nakonec nasla tajna sluzba ozraleho, a uz byli v plnem proudu. No a ted to vedi i ti, co to nevedeli.

      Jeste jsem si vzpomnel na jednoho takoveho soucasneho idiota, at je mu zeme lehka, co stal za tim svojim at to bylo cokoliv,......mnenit nazory je zapotrebi.
      Ucit se, ucit se a ucit se rekl jeden lokalni velikan,.....zatim co nam zpivali: ted kdyz mate co ste chteli........ 😂😂😂

      Vymazat
    3. Rudy, my tady v CZ jsme se z toho maléru poučili: Teď už si Presidenta vybírá přímo lid. Je volen hlasem lidu, nikoli nějakými poslanci. A když se lidu osvědčí, volí ho znovu.

      A ten lidem zvolený si pak vybere svého tiskového mluvčího a nenechá si do toho kecat. A vybere si i další persony do svého hradního houfu.

      No a až sem přijedeš a přijdeš do restaurace a řekneš že by sis dal osvětimanské prase, zelí a knedlík...budou vědět, že jsi v obraze a navrch dostaneš trochu becherovky zdarma :-)

      Vymazat
  2. Tu barevnou bych si s radostí pověsil na zeď.
    A k tomu výše napsanému asi toto. Právě jsem přišel z práce a dočetl jsem se, že veřejné tajemství o zdravotním stavu výše zmíněné osoby už není tajemstvím. Kupodivu nejsem nijak převapen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veřejná tajemství pokračují: Postupně se dovíme, že ty podpisy pana Presidenta z poslední doby byly učiněny čilským perem :-)

      Vymazat
  3. Chvíli jsem se díval na zprávy a musím říct, že takovou míru arogance už jsem dlouho neviděl, jako nyní od pana "kancléře". A nevypadá to na nějakou tu defenestraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná Pražáci vyrazí houfem na Hrad, dotyčnou osobu vytěsní do odlehlé místnosti a pak ji prostě zazdí za zdí :-) Tak se to kdysi dělávalo, občas ty zazděné po těch letech památkáři najdou :-)

      ALE vážně: mezi mnohým bych uvedl dnešního Taberyho

      https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/podcast-vinohradska-12zeman-tabery_2110200600_cen

      Vymazat
  4. https://youtu.be/qAQHCswIA1c
    ... /SX/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat