Den otevřených dveří

 


Komentáře

  1. V minulém týdnu jsme mimo jiné navštívili expozici Národního muzea Dějiny 20. století. Sugestivní zážitek, tahle fotografie mi ho připomněla. SX

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo století kdy jsme jdoucí na výstavu nemuseli mít na ústech respirátor. A ani si ten pocit nedokázali představit.

      Vymazat
    2. Dovolím si Vás poopravit, spíše desetiletí ... ,kdy jsme žili ukonejšeni pocitem, že se pandemie podobná té z konce 1. sv. války - 'španělské chřipce' přece nemůže opakovat. Už proto, že věda a lékařství natolik pokročily. A ejhle. SX

      Vymazat
    3. Ano pokročily. Až tak že se nám ty laboratorní hrádky vymknou z rukou a to bude konečná.

      Vymazat
  2. Já jdu i bez dne otevřených dveří ((((-: zatracený postcovid.
    Byl jsem u rodičů, vyprávěli že byli v Moravském Krumlově podívat se na Slovanskou epopej, byli nadšení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem tu pozvánku uviděl, nejdříve mě napadlo že to asi bude netradičně pod lékařskou péči ukrytý předvolební mítink některé nekoaliční strany. Doslova pár dnů před volbami :-)

      Ale není tomu tak. No a tedy udělal jsem obrázek.

      Klidně cestou natrhej košík lysohlávek a určitě se tam sejdeme.

      A protože kousek vedle navazuje

      http://www.cirkushumberto.com/cz/cirkus/turne/2021/hradec-kralove-528/

      domů se vrátíš plný zážitků přímo na první den kdy to tam určitě s rozumem hodíš :-))

      Vymazat
  3. Mi to připomíná dnešní mlácení pěstma do hlavy, co jsem po páté ranní schytal. Takže ani nemusím někam chodit, hheč....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to byla nebesa nad postelí a při náhlém chaotickém probuzení došlo k nárazu. Možná mají teď andělé zlomená tím čelem křídla :-)

      Vymazat
    2. Zatím mě ještě pobolívá krk, kam po ráně do nosu další taky padla, jinak snad už dobry, takže ne, nebesa to nebyla.

      Vymazat
    3. To se andělům jistě ulevilo :-)

      Vymazat
    4. Si to pak člověk při velkym ulevování dnes v noci omdlí, takže zatím to moc na úlevu nevypadá....

      Vymazat
  4. Vypadá to, jako kdyby se atlet snažil vybojovat pamětní minci.

    OdpovědětVymazat
  5. Diplomaticky jsem se zeptal ženy zda ji ještě přijdu v pořádku. Do HK kvůli tomu zatím jet nemusím. Navíc už je večer,
    to bych byl pěkný blázen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Josefe, právě jsem dočetl nové vyjádření páně Ovčáčka o zdravotním stavu našeho pana Presidenta...a ve vší vážnosti k (i) Tvým slovům přidávám odkaz:

      https://www.irozhlas.cz/zivotni-styl/zdravi/cesi-nudz-dusevni-zdravi-stigma-studie_2110061906_btk

      Vymazat

Okomentovat