ANO, Etikety Contact 26 x 12 mm - bílé

 


Komentáře

  1. Po dlouhé době byl jsem volit. Politická strana či hnutí "Otevřeme Česko normálnímu životu", na prvním místě kandidátky pan Zoufalík, to mi připadlo jako vtipný marketinkový tah. Spěšně jsem následně vyřadil všechny lístky které bojovaly za jakousi Moravu, a že jich tam bylo hodně. Zbyly mi lístky stran, jejichž hlavním (možná i jediným) bodem programu a kampaně je zboření, znemožnění ba pranýřování (nejlépe na poslední chvíli). Odhaduji, že to bude prudce kontraproduktivní. Zbyly mi v ruce dva lístky.... ententýky... dva špalíky... zoufalík.... (ale toho jsem nevolil).

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem konzervativní, tak jsem volil taky konzervativně. Vždycky jsem váhal mezi dvěma možnostma. Letos jsou v koalici, tak mi odpadla nutnost řešit dilema.

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznám se, že jsem neviděl v TV jedinou předvolební debatu. Víc spoléhám na psané slovo a jsou politici se kterými mám problém v kombinaci toho TV vnímání několika smysly.

    Často opakované "na Tvém hlasu záleží" či "na každém hlasu záleží" jsem málem každý den vytahoval v různé velikosti traktátu z poštovní schránky.

    Pak u urny mě šel hlavou ale tenhle článek

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/videla-jsem-tisice-lidi-ve-stavu-jako-je-zeman-rika-psychiatricka-stehlikova-176617

    Při znalosti minulých vynalézavostí tohoto prognostika na mě přepadla taková prognóza marnosti té mé cesty k urně. Opak by byl velkým překvapením. Spíš to povolební začne v tom kontextu naprosto nepodstatnou povolební debatou lídrů na všech možných TV...u které asi bude i ta úroveň která ví koho by volil Josef LUX...





    OdpovědětVymazat

Okomentovat