Spolu to dokážeme...

 


Komentáře

  1. Zbavit se jedovatého hada škrtiče? Stále doufám, že se to povede.

    OdpovědětVymazat
  2. nice fotka,.......pribeh mne napada take,.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, příběhů hafo. My třeba dokážeme spojit s "Nenechte se ochočit" :-)
      Dá se tady v CZ zavadit i o předvolební hesla některých politických stran.

      Tyhle tři dnes vložené fotografie jsem koncipoval jako variabilní "příběh" který si divák může podle svého a toku svých myšlenek a zkušeností hravou formou modifikovat...třeba i volbou pořadí a propojováním s vnějšími vjemy... :-)

      Vymazat
  3. Jedna kapsa prázdná, druhá vysypaná.
    Škrtit není vůle, raději rozhodíme nějaké ty inflační peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem si šel koupit tady kousek hrubozrnný bulgur. Stále stejná značka, stále stejné množství. A stále stál balíček 44.90 Kč. A dnes jsem to opakoval (naposledy jsem ho kupoval asi před dvěma týdny)...no a dnes ten samý (jak se ukázalo tak ze stejné dodávky) stál 59.90 Kč. Moje divení a nelibost pokladní mírnila vysvětlením...že ona za to nemůže, že to takhle dostali "z vrchu".

      Z vrchu teď takové věci chodí i jinde...a říká se, že zdražili "někde tam" vstupy a že až zdraží ty další vstupy a energie tak to teprve bude žůžo. A zákazník je prostě hlupák...

      Vymazat
  4. Vcelku málo kdy jde vyfotit koukatelně hemeroidy, tady se to povedlo. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat