Smart home

 


Komentáře

  1. Já byl onehdá u kamaráda. On má tu chytrou domácnost a všechno je na povel.
    Rozsviť ! Zhasni! Vyluxuj! atd.atd.
    Má taky živého opravdového jezevčíka.
    Dal povel : sedni! a byl se svojí chytrou domácností v pr...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já před tím nechápavě postával...

      No a to spodní, to je na zastřihování nehtů...

      A to horní to je prý na zastřihování vousů a chloupků...to mě ale poradil(a) soused(ka) z vedlejšího průchodu. Byl(a) až dost SMART divný(á) na to abych vzal rychle roha a zvonek už ani nehledal :-)

      Vymazat
  2. Zajimavy portrait chytreho dome,....zustanu u hloupeho, hlavne ze lednicka funguje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád vzpomínám na sklep u babičky. Byl celý z kamene a vždycky si věděl rady s uskladněnými potravinami. Ale to bylo v době kdy mléko stálo dvě koruny za litr, Runkasová mě ho nalévala takovou speciální sběračkou do konvičky a na cestu domů jsem si koupil za padesátník eskymo :-)

      Vymazat
  3. Moje babička měla ve sklepě chytré balvany na podlaze, které používala jako předpověď počasí, podle toho, jestli byly mokré nebo suché.
    A moje babička také rozlévala z velké konve s gumovým smradlavým uzávěrem) mléko, litrovou válcovou aluminiovou naběračkou, protože moji prarodiče provozovali na vesničce maličkou prodejnu Jednoty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S nostalgií poněkud trpkou můžeme zavzpomínat na následující éru mléka v pytlíku. Tuším, že plnotučné bývalo s červeným potiskem :-)

      Vymazat

Okomentovat