Nic lepšího není, nad domácí cá ká ní...

 








Komentáře

  1. Aha. Jsem ten příspěvek nerozkliknul a nerozroloval, viděl jsem jenom první fotografii a vykulil oči nevěda co si o tom mám myslet. Teď už jsem rozrolovaný a dává mi to příběh-smysl. Obzvláště v letošním roce, kdy jsme opět pocítili dopady globálního sucha a globálního oteplování. Vlastně i vloni.

    Apropo, když už jsem sklouznul k tomuto tematu, zaslechl jsem při náhodném poslechu zpráv, že za požáry ve středomoří může globální oteplování.
    Globální oteplování je totiž velmi nezodpovědné a odhazuje netípnuté špačky na odpočívadle.

    Ad foto 4) počkal sis, až majitel kola pojede dál? To by byla fotografie ála pan Dostál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostál se nekonal. Protože to kolou s vanou tam takhle stálo ještě celý druhý den. Následující den ráno byla ta vana viděna vyhozená před popelnicemi.

      Usuzuji z toho, že dotyčný vanu předchozí odpoledne namontoval. Večer vyzkoušel a ráno když ji vyhodil na kole odjel brouzdat se nedalekým bahňákem s kachnami a nutriemi...a umělou hmotou různých tvarů... :-)

      Vymazat
  2. Asi zjistil, že koupat se ve volné přírodě je romantičtější.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat