Fototerapie zelenou...

 




Komentáře

  1. Jako by jsi založil Mcdonalda vega,samozřejmě pro dobytek. Ještě mohu nakonec dodat, jsem rád, že Hrad z venku zůstal, celém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijdeš domů, v jídelně přes celou stěnu máš tuhle zarámovanou fotografii. Pustíš TV a tam zrovna běží tahle úžasnost jako reklamní vysílání:

      https://www.idnes.cz/jenprozeny/volny-cas/chcete-silnou-imunitu-vsadte-na-zelenou.A210426_154059_jpz-volny-cas_shlo

      Ale ty se nenecháš zmást. Vyrovnáš na velký talíř tucet bramborových špalíčků, obložíš vydatně v sosu namočenými prasečími výpečky...a abys držel dekórum a komunikoval s tou fotkou zaliješ sběračkou špenátu. Tuplák zlatavého tmavého Primátora na závěr :-)

      Všechno to spolu harmonizuje...prostě Fototerapie Zelenou :-)

      Vymazat
  2. a tam, kde není, si jí (zelenou) naordinujeme.
    špenát jsem chtěl koupit předevčírem, byl tam poslední a ten ani já neberu (((-:
    dcera je vegetarián, kde se to v ní vzalo, nevím.
    a zelenou jsem nikdy nepil, ale pamatuju jak voněla když jí babička ve venkovském bufetu rozlévala nějakým domorodým opilcům.
    tolik ty první asociace na zelenou ,-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti vyrazím dech: Před chvíli jsem přivezl domů čerstvý svazek medvědího česneku. Úchvatná zelená, navíc k jídlu aniž tuk přepálíš, pánev připečeš :-)

      Vymazat
    2. Zrovna dnes na snídani jsem si taky medvědí česnek k šunce a sýru dal. Domácí, ze zahrady od babičky.

      Vymazat
  3. Tahle zelená patří do kategorie "vyblitá". Klasický březový šampón měl hezčí odstín. Z toho důvodu jsem nikdy nepil již zmíněnou zelenou, neb vypadala stejně.
    Na zeď bych si to nepověsil, ale už se na to dívám popáté. Takže účel asi plní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a radil ses o tom nevěšení se svojí drahou polovičkou? Aby se Ti nakonec nestalo, že se staneš terčem štiplavých poznámek až budeš věšet tu krajinku v zimním hávu :-)

      Impresionisty také nevěšeli....a za nějaký čas by věšeli.. ale už se jim Ti co s věšením neváhali posmívali :-)

      Vymazat
  4. Tak já si to na zdi představit dokážu..polovička není objektivní. Pánečku, jak bych se bavil těmi výrazy příležitostných návštěv, ty pohledy na obraz, na mě a chápající na polovičku.

    Ale teď vážně mě se to líbí, navíc mám v "pracovně" koberec o několik tónu tmavší po kterém
    pobíhají nenápadní dromedáři a to by je dorazilo..maje na mysli návštěvy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono se tím dá i ušetřit. Když Ti přijde návštěva a Ty hned v přijímací hale ukážeš na zeleného Jeřábka na zdi...ušetříš na občerstvení a nebudou Tě zdržovat :-)))

      Vymazat
    2. To je vlastně pravda. Mám na zdi kříž a dvě originál ikony. Kdybych vedle toho pověsil ještě zeleného J.J., tak už by ke mě opravdu nikdo nepřišel. (smajlík)

      Vymazat
    3. No a já byl teď na Tvém blogu a musím uznat, že tu Tvoji červenou s dvojkou bych si na zeď pověsil...hned vedle téhle mé zelené :-)

      Vymazat
  5. Po trávě se nešlape,po trávě se směje! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes tu sekali po celém sídlišti. Kravál na celý den...

      Druhá je příjemnější

      https://www.youtube.com/watch?v=_YHJ7vpPf_Q

      a tahle naléhavější...až do morku kosti...


      https://www.youtube.com/watch?v=FoPKR2pQM9I

      Vymazat

Okomentovat