Dycky v pátek 19(71)2021

Po týdnu kdy se v mediálním prostotu pohybujeme v hnojníku konspiračních teorií, fantasmagorií a servírování prošlého, páchnoucího boršče se ve čtvrtek vybarví (dávno už vybarvená) Milošova Maruška a plní úkol zlikvidovat Zemana. Za Vrbětice. Mluvil kde a co neměl. Prý. Prostě není Zeman jako Zeman a účel světí prostředky. Miloš jako Milouš...

Tedy věřím, že za tohoto stavu hledáte něco seriózního, neprosáklého kalkulem a pletichařením.

A to jste tu tedy opravdu správně.

Zde totiž jako každý pátek za dlouhodobě stálých pravidel začíná vybíjená. Korektní a bez Milošů a Marušek.
Jedna ze čtyř fotografií musí z kola ven...a utajená jednání se tu neplánují ani netrpí.















Závěrem přeji všem čtenářům příjemný víkend s dobrým světlem a větrem ve vlasech :-)


                                                               a ještě klikací vzpomínka na minulý rok






nakonec ještě pozvánka do GALERIE kterou jsem navštívil ve čtvrtek








Komentáře

  1. 281 májové třepetalky možná také, ale tohle vypadá spíš na praní hodně špinavého prádla, toho bude letos opravdu hodně, a každý bude chtít do podzimních voleb dočista čistý.
    282 to je přece typický salon republiky (((-: ale to se začistí, nebojte se tam nic
    283 není to tak dávno, co jsem se odhodlal si pustit film "Kursk", krásný vizuál, námět více než děsivý..
    284 už tam asi nevědí, co by ještě uklidili ,-) tímto vchodem jsem nechodil, já raději tím od řeky a nechal jsem se nahřát a pohoupat ve vlnách, než jsem přes turniket přešel do 50ky. Je to dražší, ale nahřívat se na 50ce v páře, ehm, zkusil jsem to, ale bylo tam plno a ... asi jsem se zrovna nějak trefil, už tam nevlezu ((((-:

    Vybíjím domov můj, přeju příjemný víkend a samé dobré zprávy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 281: Ještě že jsem to převedl do BW. Byla by totiž v barvě vidět stranická příslušnost a tam ani tam (ani jinde) myslím že ve výhledu nikdo čistý ani není a těžko bude :-)

      Vymazat
  2. 281 co zbylo jenom stín pochyb a vodiči těch dvou loutek ? nikde
    282 vidím tam řadu lamp pouličního osvětlení, občan v noci nezakopne a při tom
    si ještě užije "atmošku"/to mě vždy pobaví/ a to je prý plus
    283 no já nevím, mě to přijde, jako že se Nemo projíždí parkem
    284 jak čtu tak dva vchody, to má s tím šudlátkem co dělat

    283 vybíjím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Josefe, vzpomínáš na ty filmy (Kmotr...atd...) jak se ty mafiánské party navzájem postříleli a ti co momentálně vyhráli ty postřílené prostě zalili betonem někde do nějakých základů, či zrovna se stavící dálnice?

      No a já tam stál, psici vedle nody, hledáček u oka a čekal až se ta míchačka otočí do té správné polohy. A protože tu první možnost jsem prošvihnul, musel jsem čekat ještě jedno otočení. A zatím ten řidič mě pozoroval ve zpětném zrcátku. Pak už to nevydržel a prošel "nenápadně kolem"...aby viděl co mu z té míchačky opravdu padá :-))

      Určitě si bude ukazovat na čelo až pojede kolem :-)

      Vymazat
  3. 281 Kolega Paklik mi vzal myšlenku. Hned jak jsem tu fotku viděl, napadlo mě špinavé prádlo.
    282 Někdo bydlí v paláci a někdo ve slumu. Tak to prostě je a nic s tím nenaděláme.
    283 Ponorku už mi taky ukradli předřečníci.
    284 Když jsem si podruhé bral svojí ženu, dostali jsme dárek. Wellness pobyt v hotelu a součástí byl i bazén a sauna. Tam se mi udělalo tak zle, že jsem si myslel, že umřu. Z toho vyplívá, že takovéhle kratochvíle nejsou pro mě a tak jí vybíjím a to i navzdory tomu, že mi přijde lehce úsměvná.
    Jako obvykle přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty holínky, ty mně přišly velmi úsměvné :-)

      Tady ještě přidávám odkaz pro inspiraci do dalších dnů

      https://www.testado.cz/nejlepsi-fotopasti/

      Když už jsme u těch dárků :-)

      Vymazat
  4. Po oblíbené české kratochvíli zvané defenestrace zbudou cáry hadrů a sem a tam zraněný písař. Ano ano děláte machry a hajzly máte na chodbě. Národ čeká Blanické rytíře, ty Nema. Čističe již máme, teď bazén napustit H2SO4. Z dnešního přehledu vypouštím "architekturu v kostce". Přijemný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kostky úzce souvisí s tímhle příběhem

      https://www.idnes.cz/hradec-kralove/zpravy/schody-do-nebe-panelak-ubytovna-prestavba-hotel-aldis-hradec-kralovehradecky.A190604_480138_hradec-zpravy_tuu

      který se pomalu ale jistě stává skutečností.

      Navrhoval jsem, že ty kostky tak takhle zůstanou. Tedy jako konceptuální umění. Moderní by to bylo a kdo to dneska má, že jo :-)

      Místo toho se ale obávám, že ten plac vybetonují a bude z toho parkoviště. A drahé parkování, to je také jeden ze symbolů Salonu republiky....

      Vymazat
  5. Asi jsme v dětství hojne četli verneovky,protože jak jinak se dá vysvětlit,že mnohé z nás napadla při pohledu na dvěstěosmdesáttrojku vzpomínka na legendární Nautilus?! ;-) Přesto je v této hře tato fotografie vybita,až mi to vzhledem k té nostalgii přijde líto. Na druhou stranu - co je míchačka ve srovnání s ponorkou,žejo...;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat