Taková Divná Pětiletka...II.

 ...den číslo padesát sedm...




Komentáře

  1. Předpokládám, že místní vedoucí všeho skromně přiznává co všechno je jeho zásluha a případně vysvětluje kdo může za to co se nepovedlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec jsem mu tu situaci nezáviděl. Byla to tu doba rozhodování, jestli okres zcela nezavřít. A to nejenom ten okres Hradec Králové. Navíc tu byla zima (havrani dělali to své kra, kra, kra) a bez čepice a kštice by vyhnal ven snad jedině medvěda...

    No a ta fotka navazuje na tu s první toho názvu...čímž chci říci, že se tu postupně budu snažit o takový cyklus. A pokud budu moci, vypadá to jako běh na dlouhou trať. A nechci v ní nikoho zesměšňovat a nechci bažit po nějakých extra nervy a city drásajících scénách...těch je všude dost.

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud jsem to pochopil, tak to není malej Bureš. Beru to na vědomí a tu ironii beru zpět.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem rád, že na fotografii je vše jak má být, tedy jestli v dohledné době nezakážou mít nahou hlavu na veřejnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když už jsme u těch hlav, potažmo vlasů :-)

      https://www.youtube.com/watch?v=Y2Aq8zsMoxw

      Vymazat
  5. to vypadá zajímavě. vrátil jsem se k té první a to co jsem chtěl sem napsat k této, už nenapíšu.
    ale počkám si na další do série. nehádám, jenom nechávám, jestli to na mne funguje. i když je možné, že další pokračování bude pro mne jako pověstně překvapivý akord od Beatles
    pakl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znáš mě, já moc na ty dlouhodobé projekty nejsem. Nemám většinou tolik trpělivosti a spíš nakonec zvítězí okamžitý výsledek :-)

      V tomhle případě prostě uvidíme. Pokud ano, tak to bude výsledek každodenního fotografování bez předem promyšleného místa či situace...

      V každém případě to ale nebude znamenat tady na blogu nějakou upjatou pravidelnost...

      Vymazat

Okomentovat