OPEL virtual TRIP

 


Komentáře

  1. Jsou slova, kterými by se mělo ve virtuálním prostoru šetřit. Nepochybuji o tom, že když jedno z těch slov teď použiju, zabliká kdesi na pultě ochrany rudá kontrolka, střechy domů na které se teď dívám z okna, budou obsazeny kominíky a klempíři, a ve čtyři ráno zakuklenci vyberaní čtvero dveří (počítám i ty od výtahu). Pak hodí granát na kocoura který bude bránit svůj hlavní spánek dne a noci. A já nebudu moci vykonat pravidelnou ranní rozcvičku, protože s klepety to jde mizerně. Potom ale tím pádem neohnu krk, u až budu nasedat do jejich služebního vozu, oni budou křičet "nechovejte se jako stařík!" a já jim odpovím "ale já jsem stařík!" a dostanu ránu do čenichu a pepř do očí. Popustil jsem uzdu ,-)
    To slovo je BOMBA.
    Zhasněte tu kontrolku, řeč je o fotografii.

    Přiznávám, že jsem to zkoumal, potahoval, zvětšoval, abych upokojil svojí zvědavost (((((-: ale s výsledkem podobným, ba možná ještě horším než byly ty na Bečvě.
    Ale to není důležité.

    Mimochodem (a to bude asi hlavně k námětu fotografie) já osobně mám třetí den, kdy nesevřu do rukou volant, kruté abstinenční příznaky jako nekontrolovaný třes, nesrozumitelné mumlání, poulení očí a zvýšené slinění. Vše jako zázrakem mizí po ujetí 200 metrů a dosažení rychlosti 100 km/hod, záleží na tom co přijde dřív (((-:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Navedl jsi mě tou obavou k použití nedávno objeveného anonymního vyhledávače startpage.com🙂

      Tedy abych po vyhledání té bomby neměl nějaký problém a neskončil někde v péči antibombového týmu.

      a když jsem vyhledal ten pojem "Bomba" dostalo se mě takového vysvětlení

      "Bomba je zařízení, jehož účelem je vyvolat ničivý výbuch. Skládá se z obalu, rozněcovače a výbušné látky a případně ze šrapnelu"

      jak vidíš o fotografiích ani zmínka

      když už jsem tam byl zkusil jsem teď takový asi pro někoho adekvátní termín "kápo".

      a dostalo se mě následujícího vysvětlení

      "Kápo byl v nacistickém koncentračním táboře dozorce určený z řad vězňů..."

      Tak vidím, že tenhle vyhledávač nekecá a je schopen vyhledat přiměřená vysvětlení a nemusí se stydět.

      Ještě k tomu Tvému ježdění a pocitech: Si představ až budeme mít ta auta bez řidiče. To budeme doma fotit z okna dlouhým sklem jaro a pak se sejdeme a budeme se ptát "Auto, kdepak jsi dnes bylo?" :-)

      Vymazat
    2. "Kápo, kápo" ... hm, teda nevim. U nás zní "kámo, kámo" teď často, když jsou mladí online, to by mi přišlo příhodnější :-) SX

      Vymazat
  2. Obraz na malířském stojanu ... prosvítá z něj vnitřek auta, vpravo se rýsuje volant, nikdo neřídí, uvnitř hřejivé světlo, možná odraz zapadajícího slunce, cestičky stékajících kapiček ... náhodně se potkávající osudy, a nebo to není náhoda, někdo tu fotografii vyfotil, jeho odraz není vidět, a ty pruhy nahoře a dole, to je nějaká podložka, na které to čelní autosklo leží, ale vždyť je vidět dovnitř, to co je jako ?!!! SX :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud Vám ty pruhy nahoře připomínají cestu, stopy na silnici od projíždějících aut tak to funguje správně :-)
      Nicméně, díváte se na auto a i ten spodek je jeho součástí. Tedy součástí jeho karoserie. Na fotce jsem nic neretušoval, nevymazával... :-)

      Jo a ten obraz na malířském stojanu, to je prima pohled a jsem rád, že ta fotografie skutečně abstrahuje...

      Vymazat
  3. já jenom krátce, dokonalá symbióza barev

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně dlouho jsem se snažil přijít na to, co to je. Nakonec mi to poradila manželka a měla pravdu.
    A plně souhlasím s Paklikem i Jokrem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochopil jsem to správně: Manželka to rozsekla...budete kupovat Opla :-)

      Vymazat
    2. Manželka poznala, že je to přední okno, kousek haupny a kousek střechy. Najednou jsem se divil, že jsem to nepoznal sám. (smajlík)

      Vymazat
    3. A světlo je to za okny Pálavské....abychom to měli komplet 😀

      Vymazat
  5. No vida, výstavní kus. Veni, vidi, vici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No máš pravdu, vůbec jsem totiž nešel fotit nějaké auto. A pak jsem se musel vrátit a kouknout co je to za značku. Nějak jsem ji při tom komponování nevnímal :-)

      Jo a není dnes zrovna pocit pohodový, motat se s fotoaparátem chvíli kolem cizího auta...

      Vymazat
  6. Tak jsem si zase jednou zazáviděl... ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat