Dycky v pátek 9(61)2021

Asi všichni jsme se učili, že v demokratických poměrech je opozice od toho aby šla vládě či vládní koalici po krku za oboustranného respektu ke kvalitám soupeře. A když nejde, je opozicí směšnou a k vládnutí neperspektivní. Po těch posledních dvou týdnech mám pocit, že tady jsme dosáhli na docela jinou výslednici. Posunulo se to tak, že výrok "Vládní koalice s opozicí nám jde společně po krku bez smyslu pro realitu" nemusí být až tak daleko od reality.

A protože tenhle blog je o fotografování lze tu s trochou nadsázky říci, že by se už spolu mohli klidně vyfotit🙂 A mezi sebe naležato tedy z kompozičního hlediska doprostřed umístit krakatici co už asi jen pospává v Jelením příkopu. Dole nápis: Společně ty podzimní volby vyhrajeme, pokud to vy pošetilci přežijete. Do Fotografie týdne by to ovšem ani tak nebylo. Evidentně kompozice bez konstruktivního obsahu a bez Václavova chilského pera náročnému divákovi stačit nemůže.


Tolik k fotografování a následné adjustaci a teď můžeme podle pravidel přejít k naší zdejší už tradiční vybíjené.













Závěrem dnes radostné konstatování, že jako neomylný příznak jara tu včera přistáli první holubi hřivnáči a přání pokud možno příjemného prodlouženého víkendu všem🙂




Komentáře

  1. Fotografie 241 - 243. To jsou takové o jaké se občas snažím a většinou se mi vždycky nepovedou.
    Fotografie 244. Chápu, že jsi v balíku, ale takhle veřejně se vytahovat a předvádět ruličky bankovek, tao mi přijde nevkusné. Taky by mě zajímalo proč je nemáš uložené v bance. Možná jsou trochu, nebo víc ušmudlané. To bohatství ti závidím, tak půjde z kola ven.
    A ztráty a nálezy, to je ta správná tečka za tímto dílem. Jako obvykle přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je taková ta stará pohádka jak se bohatství mění na odpad u lidí co si toho bohatství neváží. Tady v tom případě se ruličky bankovek (a byla jich hromada) změnily na ruličky od odmotaných WC papírů :-))

      Vymazat
    2. Já samozřejmě nejsem závistvej, ale dobře ti tak. Navíc jak řekl prezident, umělci nelepší díla tvoří tehdy, když mají hlad.

      Vymazat
  2. Já jsem opravdu zvědav,co budeš fotit v okruhu 500 metrů při venčení své věrné psice a jak své počínání budeš vysvětlovat hlídce VB,až zjistí podle dokladů,že jsi překročil meze...;-)
    Vybíjím č.243,neb se mi zdá býti příliš temná až depresivní,což tedy rozhodně nepotřebujeme! ;-)
    P.S. Jak mít respekt ke kvalitám soupeře tam,kde kvalitu bys hledal mikroskopem? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No psici mě Městská polici kontrolovala zrovna teď v pátek v Šimkových sadech. Ona je ale i očipovaná navíc už tady dost známá...spokojili se s formální kontrolou známky na obojku což přijala s klidem a pochopením :-)

      Si tak říkám, když budeme všichni dříve či později očkováni jestli by se při tom zrovna neměla celá populace zrovna očipovat. Pan president by určitě s Putinem nějakou výpomoc v tomto směru našel a data by byla hned v těch správných rukou.

      A k těm 500 metrům: Doufám, že stále platí ten vztah pouze k času mezi 21:00-5:00. Mimo něj snad můžeme běžet kam se nám zachce :-)

      Vymazat
    2. Kam se nám zachce ano,pokud k tomu budeš mít pádný důvod! ;-)

      Vymazat
  3. Já dnes celý den sedím doma a čekám jestli večer přijde vnučka, je jí už 7 let, snad mi vysvětlí, jak se ta situace má.
    Tak jsem vám vlastně vděčný, tedy Tobě a psici, že ty vycházky absolvujete za mě včetně dokumentace, ale pak mi přijde nevděčné něco vybít.
    Když tedy musím pak 243 jde z kola ven.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Josefe, musíš doufat, že k vnučce nesákne ten proud zpráv o současné situaci co vytéká ze všech možných sdělovacích prostředku. A že tedy přijde vyladěná k Tvému potěšení.

      Napadlo mě i nějaké to pokoukání

      https://www.youtube.com/watch?v=I7SZxoZlkxY

      místo dnešního harašení pana presidenta které jistě bude o zprávách.

      Vymazat
  4. Vyřadím č. 243, nás teď od procházek odrazuje né zákaz, ale hárání. Čubičky jsou nešťastné, jak se zvednu z gauče již vartují u vchodu. Čerství vzduch a dobré světlo přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si teď uvědomil že Ty jsi z toho průkopnického okresu...Tak nezbývá než vydržet a smát se s celou republikou :-)

      Vymazat
  5. Klesl jsem z horečky na zvýšenou teplotu a tak se vám divím, pánové, že si nevážíte toho co máte, že se můžete projít s pejskem dokonce i po 21. hodině, i si dojít do snědeného krámu v místě bydliště, ba i v okrese. Vidíte, záleží jen na úhlu pohledu (((((-:

    Líbí se mi 242 a 244, jsou výtvarné a mají myšlenku, vytrpím 241 a vybíjím 243.

    Víc už toho dnes nevymyslím.... ,-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji brzké uzdravení a pokud možno i bez následků.

      Vymazat
    2. My si spíš hlídáme aby nám ta teplota neklesla až příliš :-))

      No a k tomu procházení se večer: Do chytrého telefonu jsem si nainstaloval chytrou aplikaci, která spustí alarm když se ocitnu mezi 21:00-5:00 480 metrů od obýváku :-)

      No a ještě k tomu procházení se aktuální poznámka. Dnes tu po HK objíždí auto plné oblepovacích pásek. A jezdí od dětského hřiště k dětskému hřišti a oblepuje je páskou "vstup zakázán". Při pohledu na značku auta tu možná bude zítra jezdit znovu a nabízet těm dětem jako atraktivní náhradu exkurze do Škody Mladá Boleslav nebo Kosteleckých uzenin...zdarma

      Vymazat
    3. Já jsem od svojí běžné teploty 35,6 pořád vzdálen na hony ,-)

      Bohužel, s tou chytrou aplikací, máš smůlu že bydlíš na placce. Kdybys bydlel na úpatí nějakého strmého kopce, mohl bys dojít třeba i kilometr od obýváku (((-: Nebo jak to xakru je?

      Také si myslím že dětská hřiště to nevytrhnou, obzvláště když u nás vidím velké party adolescentů, kolující lahve s vínem, cigaretky a matrace. Těm zmizí úsměv ze rtů, jak jim zavřou dětská hřiště ((((-:

      Vymazat
    4. Chytrá aplikace je na principu kružítka. Zabodneš do mapy , tedy tady do mého křesla v obýváku a obkroužíš dle načteného měřítka kružnici o poloměru 485 metrů.

      Na to co píšeš je dobrý krokoměr. Až s tím přijde vláda, že se může (třeba i z kopce do kopce) třeba 750 kroků, jsem připraven :-)) jen aby se nerozumělo psích kroků...na to nemám korokometr :-)

      Vymazat
  6. Nejvíce se mi zamlouvá fotografie 242, a to hlavně kompozičně. Vyhazuji č. 243. Kláskovi přeji brzké uzdravení, ať získá nový elán k ukazování svých švestiček ze zahrádky ... Josefovi, aby si mohl běhat, kam se jemu i psici zachce ... opuštěné rukavičce, aby našla tu druhou do páru ... no a dětem, ať si mají kde hrát :-) ... SX

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rukavička tam dnes už nebyla. Tak nevím, jestli se našly a společně odešly si hrát na tleskanou :-)

      Vymazat

Okomentovat