Dycky v pátek 5(57) 2021

Když odcházejí ze světa půvaby z mých Večerníčků a koukám skrz čím dál prokácenější les, je z toho úhlu pohledu vlastně jedno kolik trapných figurek s naředěným úsudkem, čtvrté cenové skupiny, pojedlo v teplickém extra hotelu nějakou tu flákotu či flákanec.


Když to smíchám pocitově dohromady, říkám si škoda dalších slov...

A tedy bez nich tu nastává jako každý pátek a prodloužený víkend vybíjená. Kdo sem chodí, pravidla zná...




Zimní zátiší focené jako vedlejší produkt fotografii krajiny do mého předchozího článku.


Mám dva sny: Letět horkovzdušným balónem a dostat k nějakému významnému výročí kabriolet...


Vypadá to poeticky. Ovšem kdykoli se přiblížíte v tom tichu tak na metr naléhavě zjistíte přítomnost jakéhosi vlkodlaka...nebo co to je...kdo to nečeká, může se i ...


Tohle je vyřešení úkolu všech kosmologů a misionářů veškeré pravdy. Tedy otázky "Co bylo před velkým třeskem"...



Závěrem přeji všem čtenářům prima zimní fotografování po celý víkend. A pokud chcete udělat někomu nelíčenou radost. Věnujte mu bezelstně fotku. Pokud možno svoji🙂





 

Komentáře

  1. Fotka č 225 mi připomíná práci, kam momentálně nesmím, neb úspěšně vylepšuji statistiku promořenosti. Proto jí vybíjím. Nějak mi to moc nemyslí, (asi to bude horečkou) tak to bude všechno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti přeji ať tím projdeš bez úhony. To je důležitější než kdejaká pošetilost :-)

      Vymazat
  2. První odstavec je brilantní.!!! Ten si s dovolením uložím do oblíbených citátů.

    226 kabriolet jsem si vždy, jako kluk přál, pak jsem otočil Volhu 21 na střechu. Pak jsem si ho už raději nepřál.
    Skvělá bw
    227 vypadá poeticky, ale věřím Ti, že může něco nepoetického vybafnout.
    228 Stephen Hawking by zajásal, bohužel už není, tak fotce dávám palec nahoru já.
    225 už se k ní nebudu vracet, užil jsem si i tak dost.
    Tedy vybíjím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Josefe, Vy Pražáci jste byli vždycky o kus dál a jak vidím i za cenu toho, že budete na střeše :-) Tady na venkově mohl mít carevnu jedině první tajemník a druhý tajemník na okrese mu to musel podepsat :-)

      Vymazat
  3. Ač nerada, vyhazuji vlkodlaka (tedy číslo 227), ale je to těžké rozhodování. Vlkovi přeji brzké a úplné uzdravení :-). U nás taky dopoledne chumelilo, jinak ale vše roztálo, poslední zbytečky jsou tam, kde byli sněhuláci. Hezký víkend přeje SX

    OdpovědětVymazat
  4. Vybíjím č.225,neboť mi tam chybí pěkně orosený červený šípek - ačkoli se dá tušit,že ten keřík nebude šípkový...
    Naopak bych vyzdvihl zasněžený kabriolet,jenž jakoby byl přesně z dílny Ferdinanda Porsche,o němž je na Seznamu dnes povídání...
    Ostatní fotografie procházejí bez úhony. ..takže dnešní distanční výuka je za námi,ahoj! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honzo, mám tu docela novou fotku které pracovně říkám "Covidová Šípková Růženka" váhal jsem jestli ji v rámci těchto pátečních vybíjecích článků vložit. Po tom co jsi napsal to vnímám jako vybídku :-)

      Vymazat
    2. Jestli dáš Růženku na Instagram,tak mi neunikne... ;-)

      Vymazat
    3. Dám ji i tam :-)
      Ale tady bude i s pohádkou. Pořád totiž vnímám ten potřebný rozdíl mezi sociálními sítěmi, blogy a Galeriemi...i když zrovna tam se to snaží (a úspěšně) zvrátit různým máváním a sociální stupiditou k obrazu laciného zviditelňování jak se dá...

      Vymazat
  5. K fotografii č, 228 mohu říci jen jedno "Sheldon Lee Cooper Ph.D., Sc.D" a můžete s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat. :-) Vyšoupnu č. 227.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musel jsem se trošku zorientovat. Tápal jsem :-)

      Asi to je tím, že asi nemám IQ 187 :-))

      Vymazat
    2. Ono to není tím IQ, to když to začali dávat, tak jsem měl doma týnejdžra a tak jsem Velký třesk objevil a oblíbil.

      Vymazat
    3. Moje dcery ten seriál asi minul a nebo mě to zatajily abych při sledování nevyrušoval nejapnými dotazy :-)

      Vymazat
  6. Velký třesk jako teorie byl oblíbený zejm. u mojí dcery, ještě v době, kdy zprudka neodmítala vymoženost v podobě televizní bedny resp. placky. Já to znám jen z doslechu (nedívám se, ale slyším, tzn. televizi mám jako rádio pouštěné mojí spolubydlící). A co bylo před Velkým Třeskem, co bylo předtím, než vzniklo to největší, nedozvíme se jistě dříve než v ten okamžik, kdy vědci vybádají co a proč jsou ty naopak úplně nejmenší, elementářní částice hmoty. To bude obrovský skok v poznání, který pomůže vyřešit naráz mnoho záhad v poznání mikro i makrosvěta.

    U 227 nešlo počkat na kapku? ((((-: ne nešlo, jen jsem zkusil se zeptat , heh ,-)
    226 mne vůbec nezaujalo to přání s balonem, já bych po něm vůbec netoužil a považoval bych ho pro sebe za trest, já nemám rád situace, které nemám úplně pod kontrolou, mmch proto jsem také ještě nikdy nevlezl na koně (((-:

    Vybíjím netradičně první, 225, ta mi nějak nesedla, možná mi tam něco přebývá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tou kapičkou jsi mě to zavařil :-)
      Jasně že by nebyl problém počkat na kapku. Ale řekl jsem si, že to tak kdyby to byla fotka na nějakou Galerii. Tedy takový solitér až patetický.
      Tady do té vybíjené jsem se té kapky obával. Aby se při vybírání kterou vybít nestala takovým laciným emočním vydíráním...ta kapka :-)

      Vymazat

Okomentovat