Všechno co si můžeš přát...

 


Komentáře

  1. zastávka i s klimatizací (((-: mi dovnitř svítilo sluníčko, nízko ložené. Říkal jsem si, že by byl dobrý nějaký ten čekatel vrhající stín do toho krásného čistého prostoru, ozdobeného modrým akcentem.

    Ano, nešlo minout bez povšimnutí (((-:

    OdpovědětVymazat
  2. Střechu nad hlavou, čerstvý vzduch, mít si kam sednout a nezbytný koš na nepovedené fotky. Co víc by člověk mohl potřebovat.

    OdpovědětVymazat
  3. To se jen tak nevidí, jak by řekla kněžna "šťastná to žena", ale nebojme se, oni příjdou. Sprejeři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem šel kolem. Sprejeři se nekonají (zatím) ale kolem toho koše by se ještě jeden takový koš nasbíral a nebylo by v tom nic půvabného..

      Vymazat
  4. Hledím a říkám si - toť kultivovaná záležitost s estetickou hodnotou,kterýžto dar viděti není každému dán viděti...;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aneb v té naší každodennosti trvalého pobytu se občas i něco k fotografování najde :-)

      Vymazat
  5. Takový ten čistý, uklizený koutek ... když na člověka je už všeho moc ... tak si tam sedne nebo třeba i na tu lavičku lehne a utřídí si myšlenky ... některý vyhodí, ostatní přerovná, defragmentuje ... no a může zase jít ... na chvíli v klidu žít :) SX

    OdpovědětVymazat
  6. Diky všem za komentáře a načrtnuté myšlenky, nalezené kontexty 😊

    Z mé strany to bylo především uvažování i tom, že zvláštní místo může vzniknout i v naprosto univerzálním a strohém prostoru od kterého by to člověk nečekal. Navíc ta představa kde všude by se dal tento prostor používat. Například u zubaře, v krematoriu, v čekárně na Test COVID_19....

    Ještě technická poznámka: Dycky v pátek zřejmě vyjde až zítra večer. Nedaří se mě už od včerejška přimět můj počítač k žádoucímu provozu po aplikaci jistě nezbytné update WIN-10...nebo přesněji řečeno update jaksi nebere konce a toto tady teď píši na maličké potvůrce kdysi do skříně uložené pro havarijní situace...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vot takája ťéchnika, já bych to rozkopal. Já když jsem si před 5 lety kupoval počítač, hned při prvním spuštění zkolaboval. Myslel jsem že nějaká dětská nemoc, ale od té doby každý večer minimálně 2x mi oznámí přes modrou obrazovku a zamračeného smajlíka, že si musí na chvíli odpočinout, číňan jeden, línej.

      Vymazat
    2. No i tak jsem na tom pidimonitoru teď viděl tohle

      https://galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=208685&cat=512

      a hned první řečník to napsal přesně: ANO JJ má radost 😊určitě i všichni Pouchované 😊

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. No pokud se ta aktualizace do zítřejšího poledne nepovede, tak to bude muset k servismanovi a já udělam to Dycky v pátek tak nějak provizorně co se úpravy týká...

      Vymazat

Okomentovat