Dycky v pátek (45/2020)

Středeční číslo 15729 se jistě promítlo do už tak srolované nálady nás všech. Každému možná trošku jinak, nicméně málokdo je toho zcela ušetřen. V USA je v tuhle chvíli skóre 253:213. To nevím komu přijde veselé a komu ne (ještě že tu máme hafo analytiků a seniora Václava Klause, kteří nám nastaví do našich vesniček to nemilosrdné zrcadlo).

Nicméně nemám chuť tady dnes tyhle naléhavosti nějak rozmazávat a brodit se v nich. A úpět a mudrovat.

Tedy spíš něco opravdu veselého na úvod. Salon Republiky včera potěšil všechny občany jako by nebylo. Totiž včera vešlo ve známost že "Hradec Králové už má vánoční stromy, výzdoba města bude bohatší než vloni"...a to byl hodně bohatý rok. Tak hlavně že tak, říkám si a možná zde vydání 52/2020 bude obsahovat fotografie těch historicky nejvyzdobenějších ulic. Prázdných. Možná i největší ohňostroj bude...virtuální. A příští rok vymýtíme sarkasmus. Toho nepřítele štědrých rozpočtů na které už dávno nemáme. Toho nepřítele empatie ke všeobecné veselosti.

No a teď už k pravidlům: Jsou tu pořád stejná. Tedy vybíjí se jedna fotka dle subjektivního názoru vybíjejícího. Od toho tu máme možnost přidávání komentářů. Fotografie jsou ne starší dvou týdnů. A opatřil jsem je krátkým popisem, spíš scestným než seriózním.



velkohubý pelikán, zoologickou zahradou, ostnatým drátem i tak spolykán


zdejší zahrádkářská kolonie. Vzpomenul jsem si na mřížovaný koláč...navíc čtverec se širokým bílým okrajem...

 


Možná jsem zapomenul vyvážit bílou?🙂



Vezměte svého draka ven. Na procházku do přírody nebo jen do parku. Postavte si stativ. Nejlépe dřevěný. Na roušku si ještě navlékněte červenou bambulku. Ono to přijde. Z kovidem srolovaných tváří se k Vám budou vracet úsměvy těch co se možná ten den usmívají poprvé než Vás minou a kus náhle pohody si odnesou s sebou. Mimochodem, oči se v téhle době staly důležitější než tlamičky. Ne vždy, ale o to víc to těší.



Závěrem přeji všem krásný víkend v konečné fázi padání krásy podzimu. Nenechte se srolovat🙂



Komentáře

  1. Pojď dlaku.
    Teda tak velký chlapeček a neumí říct R.
    Drž hubu kreténe. Pojď dlaku.

    (malá odvozenina z pojď tlaktol)
    Dneska asi volím agresivnější barvičky, na mě až pro dnešní ráno moc agresivní. Takže trojku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trojka je tu už vícekrát na tapetě :-)

      a tak dávám odkaz na dřívější, snad decentní variantu (asi o jedno políčko sekvence tuto předcházející).

      https://www.instagram.com/p/CHBEvnTHwT1/

      A je to tím, že občas pro Dycky v pátek volím něco více odpovídajícího mé momentální náladě :-)

      Vymazat
    2. jo, s tou verzí bych asi musel vyrazit čtvrtou jedničku :-)

      Vymazat
  2. Tak jsem se nechal srolovat, i přes zajisté dobře míněné varování (((-:
    I'll be back :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Váhal jsem mezi dvojkou a trojkou. Nicméně, když budete mít tu rekordně drahou vánoční výzdobu, tak fotku v barvě adventní vezmu na milost a vybíjím trojku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to já mám pro Tebe takovou jistě úžasnou cestu k vyniknutí :-)

      https://www.vipbulvar.cz/jak-se-pozna-dobry-fotograf-tohle-je-rozdil-mezi-amaterskou-profi-fotkou/

      A myslím to fakt dobře ..o nějakém sarkasmu nemůže být ani řeči :-)))

      Vymazat
  4. Jak jsem četl komentář kolegy Vlka, začal jsem rolovat úplně šíleně, pak jsem zmateně zadal do vyhledávače obrázků "adventní barva" (ale rychle jsem to zase zavřel, protože něco tak duhového jsem dlouho neviděl). Vzhledem k tomu ale, že tahle luštěnka není určena pro mne a autor má zcela určitě jasno i v této nejasné době s nejasnými vyhlídkami, dávám najevo, že třetí fotografii číslo tři vybíjet nebudu, ač svým obsahem jedovaté jeřábkovité zelené vysoce překračuje hodnoty kyanidů v Bečvě v Hranicích, o Valmezu ani nemluvě. Čtvrtá číslo jedna mne zaujala představou, kterak to dílo tvoříš. Druhá číslo čtyři také bych si dal, ale před chvílí jsem si rozvrhnul příděly pečiva do té doby, než budu propuštěn na svobodu - vychází to dobře. Venku si pak dám větrník, nějaký hodně vysoký. Černý petr vychází na první číslo dva.

    Myslím, že sis svoje statistiky pěkně zamotal ((((-:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adventní barva je fialová. U nás v kostele to ví i každé malé dítě. 😄

      Vymazat
    2. Aha. A tím se vysvětluje vše. Malé dítě už nejsem věru asi padesát let, a v kostele jsem byl naposledy na vlastním křtu, a to bude, když tak přemýšlím a počítám, těch padesát let úplně přesně.

      Nepočítám samozřejmě návštěvy kostelů, klášterů a katedrál z důvodu poznání historie a obdivu k architektuře.

      Ne, vážně, díky za informaci, zkusím si jí podržet. Nevěděl jsem.

      Vymazat
    3. Chlapci, já teď viděl výsledek voleb a nemyslím na fialovou ale na Rudyho... :-)

      Vymazat
    4. A perlička fialová, nefialová :-)

      https://cnn.iprima.cz/trumpova-kazatelka-slysim-zvuky-vitezstvi-prezidentovi-leti-na-pomoc-andele-z-afriky-12854

      Vymazat
  5. Hlavně nevymýtit sarkasm us! To bylo velké neštěstí! ;-) Bez něj to zkrátka nejde!
    A to jsi schválně pozměnil číslování u vybíjejících fotografií? Jakože máme více rolovat,abychom se zorientovali? Inu,dobrý šprým...;-)
    Takže vybíjím trojku,přestože není očíslovaná...;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to není co bývalo. Já už také bez brýlí na blízko ani ránu ,-) PŘESTOŽE na dálku jsem jako ostříž

      Vymazat
    2. No Honzo se přiznávám, že jsem to trošku přeházel vzhledem k té minule publikované nepříznivé statistice u pozice číslo jedna.
      Aby nebyla tak na ráně :-)
      Trojka ještě k tomu ve vší nenápadnosti...

      Vymazat
  6. Tak snad Americe svitlo na lepší zítřky. Nejvíce se mi líbí čtyřka, ta kreativita autora fotografie ;), ale i tvůrce dráčka :). Vyhazuji trojku, ač se (myslím nejen) mně po těch 'jedovatých jeřábkovinách' na DA stýská. SX

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neděste při pondělku konečně a evidentně spokojenou většinu :-)

      Vymazat
    2. Špetka koření je potřeba, ať to má říz. Jinak je to všechno plytký, jako ta polívka neochucená. SX

      Vymazat
    3. No do počtu už chybí jen Vlasta...

      Vymazat

Okomentovat