Workshop turistického fotokroužku

 


Komentáře

  1. Asi tuším, že to nejspíš schytám od Pavla (nejen), ale včera jsem to schytal (nejen) od ODSPODu (že jsem něco hodně důležityho přecházel a nic s tím nedělal), takže kopanec od Pavla bude v tomhle světle proti tomu včerejšímu jako pohlazení. Takže to řeznicky řeknu, pravý čtverec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako že to nedělám, tak dnes jsem se chtěl tady po té připomínce o ten obdélník s Tebou poprat :-) Ale to jsem v tu chvíli ještě nevěděl, že Funion(!!! konečně pořádný moderátor asi...) aktuálně varuje na DA před osobním napadáním. A tak to beru zpátečku a Tvoji připomínku do čtverce vůbec nenapadám a snažím se o úsměv, seč mé síly stačí :-)

      Vymazat
  2. Mě se ten rozšlápnutej čtverec líbí tak jak je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak rozšlápnutej čtverec říkáš? Nespisovně ještě k tomu.
      Ti k tomu něco napíšu. Abys věděl, mě z DA vyloučil protože jsem nedodržoval formát (málo kdo ten skutečný důvod zná). Nebo tedy formáty. Prostě jsem to řezal tak jak se mě hodilo šířka, délka, hlava nehlava. Občas mě v tom smyslu varovali. Třeba Klásek nebo Krajbich. Ale nic platné to nebylo. Nakonec mě musel (prostě musel) pan řídící zaříznout. Příkladně. Aby se neporušovalo ani do délky, ani do šířky a už vůbec ne hlava nehlava.
      No a já si z toho vzal ponaučení (i když doživotí je prostě doživotí) a nějak od té doby z cca deset zveřejněných fotografií jich zveřejňuji 8-9 v přesném formátu (1:1;16:9;4:3 nebo 3:2), dokonce většinou i bez řezání. Moje pověst řezníka je tím pádem už také nějaký čas pryč.

      A tak ty teď přijdeš a moji preciznost, tentokrát ve formátu přesně 4:3 nazveš doslova "rozšlápnutej čtverec"!!!

      Na DA by sis to možná (určitě) nedovolil, tam by Tě asi nějaký moderátor rychle napráskal a pan ředitel pak znemožnil před celým kolektivem. Tady jako by se nechumelilo. Tady je prostě teprve začátek října a tak se cítíš v definici nedotknutelný a vůbec si nepřipouštíš, že bych si tu ošklivost mohl vykládat i osobně a proti všem pravidlům !!! A tím, že se Ti líbí jsi tomu až tolik neodlehčil :-)

      Vymazat
    2. ((((-: já bych se nerozpakoval jít ještě dál, třeba i bez kolegy Krajbicha. Řekl bych a trval bych tvrdohlavě na svém, že formát 4:3 je úplně zbytečná, nehezká, ba páchnoucí zastávka mezi formáty 1:1 a 4:3, a nechal bych (po vzoru nařízení EU o povinné instalaci omezovačů rychlosti v osobních autech) všechny přístroje plodící tento formát už v zárodku, vyházet na smetiště dějin (((-: Prostě nemůže být krásná fotografie v páchnoucím formátu, ne, ne, tohle se nemůže - a nesmí - stávat :-D

      Vymazat
    3. Jsem tak rozrušený že jsem se zamotal v těch zpropadených formátech (((-: mělo být "mezi formáty 1:1 a 3:2" samozřejmě. Člověk se tak rozvášní že neví čí je vlastně.

      Vymazat
    4. Pavle, právě proto trvám na tom, že Plzeň osvobodil Paton a že se jedná o rozšlápnutej čtverec. 😄

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. To není špatný nápad s tou bojovkou 🙂
      Už dlouho žádná nebyla. Naposledy, když ji pořádali Vrba, Lutonský, Jovral, Hudeček, Pibil, Funion, Rumovník,, Huggo, Sluník, Mikuš....
      No a ta přinesla evidentně lepší časy a hlavně ten kýžený mír a vzepětí erudice všeho druhu. A po hrdinských kouscích umetli cestu pro MSD1, MSD2, MSD3...MSD9, MSD10...asi aby na to nezůstali sami....

      Vymazat
    2. MSD .. čím víc bude kdokoliv na něj reagovat, tím víc bude exhibovat. Bude to na dlouhou trať ... jako s předešlým ... otravným ... co se ho nešlo zbavit ... A hlavní strůjci bojovky zbaběle zalezli kamsi. SX

      Vymazat
    3. Strůjci bojovky zalezli někam. Ale u skřetů podobného druhu to bývá tak, že sice zalezou ale jsou přitom stále připraveni. A pak povoláni vylezou z úkrytů znovu konat svou práci...

      Vymazat
    4. Do toho funion káže o morálce ... Máte pravdu ... beznaděj. SX

      Vymazat
  4. Nepochybuji o tom, že autor je ostřílený matador, ví co dělá a může si v klidu vyrobit tak "nerozhodnou" kompozici. Něco jiného ale je, že tímto krokem nepochybně prudce znejistí, ba zmate členy kroužku, a to by se v lepších rodinách stávat nemělo (((-:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že zmate :-) Ale s těmi dalšími covid opatřeními (a zítra další přibydou) bych očekával, že to krajináři vezmou jako ideální šanci vzít krajinu tvůrčím útokem a vzdálit se tak té atmosféře možného nakažení co nejdále. Tedy neshlukovat se ani na těch různých léty profláknutých vyhlídkách do dáli, ani u profláknutých vodopádů CZ hor, luk a strání...ale pokusit se hledat místa a krajinářská témata jen málo povšimnutá a nebo na první pohled neprofláknutá. Kreativně je uchopit, vyzkoušet různé možnosti kompozice by mělo být lákavé.

      Jo a doufám, že zítra pan Prymula zakáže CZ fotokroužkům i fotojednotlivcům cesty do Tater různých výšek a Alpských masivů na dobu neurčitou :-)

      Vymazat
  5. Maskovaná fotka prezidenta ČR, či šipka z toho ven ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se musím poctivě udat: Na pana Presidenta jsem vůbec nemyslel..vůbec...

      Vymazat
  6. Jukáte kukátkem ... jakým směrem se DA vydala? :-) SX

    OdpovědětVymazat
  7. Prý nejhorší je zhrzená milenka ....

    OdpovědětVymazat
  8. Zavzpomínal jsem si na Šipkovanou a dostal chuť si ji zahrát. :) Foto mě tím pádem hodně baví.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat