Mezi primulou a Prymulou

Pět fotografií které vznikly v tom nadpisem vymezeném období. Tedy od prvních kvítků až po jmenování.



 









Těchto pět fotografií se mě nevešlo do mých vybíjených, které tu vychází každý pátek. Nevešly se z důvodu dodržování pravidla. Totiž, že ta která fotografie ve chvíli zveřejnění v "Dycky v pátek" nebude datem pořízení starší než dva týdny.

No a těchto pět (jsou i další stejného osudu) zůstalo stranou. Dal jsem v tu dobu přednost jiným.

Tedy dnes to není vybíjená...jen výsledek takového malého rekapitulování. Pokud si ale někdo i tady chce vybíjenou zahrát, nevidím v tom žádný problém stejně jako v možnosti jen tak si zakomentovat a vybrat třeba naopak tu co za podívání stojí a v koutě šuplete by ji bylo škoda...

Komentáře

  1. Na těch fotografiích se mi líbí jedna věc. Kdybych šel okolo já, asi by mě nenapadlo se zastavit a vytáhnout foťák. Tvoje schopnost objevit poezii ve všedních věcech je to, co se mi líbí. Beru to mimo jiné jako hozenou rukavici a určitě to má vliv i na to, že jsem se začal okolo sebe dívat trochu jinýma očima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jezinko .-)

      (ale nejní nad to mít doma hromadu vydloubaných očí a moct si z nich vybírat, které ten který den použít) :-)

      ((místo šišky bych bral Primuli))

      Vymazat
    2. No abych pravdu řekl, v poslední době se dostávám k těm obyčejným věcem zejména. A to pak člověk tak nějak víc kouká a snaží se o nějakým ne až tak obyčejný pohled :-)

      Vymazat
  2. Oči mám jakž takž dobré, ale moje krční obratle mi připomněl námět obrázku číslo čtyři a ty bych potřeboval vyměnit a to neprodleně :-( na čtvrtou jsem se dlouho díval nechápavě, než mi správně luplo v krku a poté jsem uviděl (ave, Caesar!). Na první ještě není oblažený vavřínem, ale, vnitřně rozpolcen, už pokukuje. Líbí se mi hodně první. Domácí vězení se mi nelíbí vůbec (č. 2), ještě když venku čekají na každý podezřelý pohyb ostřelovači. A to potom (prostřední foto) teče krve jako kdysi v Tachově v ulici posléze pojmenované Husitská.

    To jsem ale dneska popustil uzdu ,-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rád, že sis popustil uzdu i Tady :-) Včera jsem tě za totéž (i když stručnější) chválil na DA. Ovšem následně jsem to schytal myslím se skórem 1:6 ...jak ta naše tenistka dnes ve třetím setu :-)

      Vymazat
  3. Jsem docela rád,že se dnes nemusí vybíjet - nebylo by co... ;-) zítra Ti to vynahradíme...;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zítra chystám speciální výběr, aby se bylo možno i něčemu pousmát :-)

      Vymazat
  4. Já bych jako oželela šištičku, připadá mi, až moc u kraje že je ... . Jinak jako ostatní jsou ... týjo ... :). SX

    OdpovědětVymazat

Okomentovat