Dycky v pátek (38/2020)

 

V týdnu jsme se tu vrátili o nějakých 10 či patnáct tisíc let zpátky.....ale všeho do času, je čas se vrátit.

Už tradičně tady na mém Blogu pátek co pátek vybíjená. Čtyři moje fotografie ne starší než dva týdny ze který můžete vybrat jednu která je pro Vaše oko nejméně zajímavá, nejméně ladí Vaším představám a tedy je z Vašeho pohledu určena k vybití. 

Fotografie vznikající za běžného života běhu, většinou cestou městem kdy mě provází pes a jako vždy fotoaparát. A kdy cesty nemají žádný konkrétní cíl, nechám se vést a fotografování není tou preferencí takto ubíhajícího času.




Ke každé fotografii je jen velmi krátký text.



Město ve své tuctovosti, kdy to navíc tvoří světlo a stín...



Babí léto jak má být. Co člověk, to vůně z a do popelnice a vůně grilování v parku...


Tohle je druhá fotografie k té ruce z minulého pátku. Tedy vznikla jako první. Později jsem zjistil, že celé to spadlo u Jaroměře a vyplavilo pár sklepení. Tady se to posouvalo ve vší naléhavosti poesie panelové útulnosti...



No a tohle je babí léto se vším všudy. Zasněné...v čase zastavené jen kousek od středu města....

Závěrem přeji všem opravdu krásné a poetické babí léto a dobré světlo... (bez ohledu na tu prosakující rouškovou psychologii ... neboli čau lidi)



Komentáře

  1. Druhá fotografie z parku se mi jeví jako nejméně zajímavá a ani vůně grilování ji nezchrání,bohužel... ;-) Oproti tomu trojka mi přijde krásně čistá až půvabná. Zbývající dvě dobře pošetilé... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. U druhé chápu, já bych se také moc už víc nepřibližoval, mám u baráku zastavárnu a také jí uctivě z dálky obcházím ,-) Třetí vůbec není k vybíjení, vypadá to že nabíráš pěknou sérii neobvyklostí na obloze, z jednoho místa, po NLC je to ... ale nebudu dělat chytrého ((-: ale buď ve střehu, můžeš mít to štěstí jako já kdysi, když jsem u Nového Malína "potkal" tornádo. Čtvrtá mne pobavila, kouř a mísa plná klobás, kdo by nenasál (-: Jednička no budiž může být, dvojka ale ven.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z těch co hledí na oblohu přidám příští týden ještě jednu, tenhle týden cvaknutou...tornádo jsem ale nepotkal :-)

      Vymazat
  3. Jednička se mi líbí, protože mě by vůbec nenapadlo tohle vyfotit. Dvojka je jediná v barvě. I když má vtip, tak dodržím pravidla a vyřadím ji. Trojku beru, protože mám rád pohed na to, jak drsná je někdy příroda. Čtyřku nechám, protože stejný klobouk si tento týden pořídil Rudy. Asi si ho inkognito pozval na návštěvu. Přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Rudyho klobouk je výstavní, stejně jako jeho majitel :-))

      Vymazat
  4. Jedničku nechám jako avízo, že v trojce mohou lítat i blesky. Zbývají dvojka a čtyřka. Vybíjím dvojku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože jsem asi taky nepřízpůsobivý, tak není čichačka jako čichačka. A čichačka číslo dva určitě nedosahuje na čichačku číslo čtyři. Takže taky dvojku.

      Vymazat
  5. Vybíjím pomník Harryho Pottera, čili jedna. U dvojky a čtverky se náramně bavím. A trojka se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Míro, znáš to "co Čech to zálesák"..a tady v HK to platí také :-) Navíc si požářiště svaříme v Závodech Vítězného Února přímo na míru :-)
      A naučili jsme se třídit odpad i v parcích :-)

      Vymazat
  6. Mně už zbývá jen souhlasit s dvojkou . Jednička je moje krevní skupina, u trojky jsem si hned říkal, že se určitě bude líbit Pavlovi(taky se mi líbí) a čtyřka vyvolává blažený úsměv. :) V první chvíli jsem u čtyřky přemýšlel o řezání, ale pak jsem si uvědomil, že by se parník potopil. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat