Krajina s obsazenou lavičkou


Komentáře

  1. Kdybych šel okolo, asi by mě nenapadlo to vyfotit. Krom toho nápadu se mi líbí i podání, jak v pozadí decentně prosvítají světlejší místa.

    OdpovědětVymazat
  2. To já kdybych šel okolo jistě bych to cvaknul, ale určitě né tak dobře. Líbí se mi. Podotknu jen toto, jinde visí ropušky, hradečáci nabízejí nacpané slamníky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys šel okolo tak to by ses asi smíchy neudržel :-) Totiž já tu po Hradci putoval s tímhle nafoukancem abych také nějak přispěl do diskuze o fotografování krajiny... :-)

      Název je zvolený tak, aby si asociace a kontexty každý kdo chce osedlal podle svého.

      Proto tu není ani žádný můj text....i když mě napadají různé pošetilosti, trpkosti či grotesky :-)

      Vymazat
    2. Tak teď se směji, protože jsem původně chtěl napsat o tom, co vše udělá fotograf pro dobrou fotku. Pak jsem si to rozmyslel, jelikož jsem to již několikrát psal Paklíkovi. Děkuji za zasmání Josefe. :-DDDD

      Vymazat
  3. Co k tomu napsat ... snad jen, že nikdo už si nepřisedne ... . Design blogu vypadá dobře, mouchy snad již jsou vychytány :-) SX

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ještě jsem pod nejnovější příspěvek podložil plakátovací plochu aby nevlál ve vzduchoprázdnu. Všechny připomínky co se jich sešlo byly užitečné :-)

      Vymazat
  4. Líbí se mi,že alespoň v Hradci myslí měšťané na bezdomovce,- to u nás v Praze nemáme... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honzo, já původně měl nápad napsat k ní psaní v nějak přibližně v tomto kontextu

      https://www.hradeckralove.org/vismo/dokumenty2.asp?id_org=4687&id=73002

      Pak mě to přišlo s ohledem na moji dobrou povahu poněkud za čarou a tedy vložil jsem tuhle fotografii bez textu :-)

      Vymazat
  5. Obec přátelská seniorům 2020 je vskutku krásný titulek... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidné dožití bez zbytečných vzruchů zaručeno :-))) ... SX

      Vymazat
  6. Jsem chtěl pochválit za výbornou nalezeninu a Ty jsi zatím přispěl do "fit-parku s herními prvky", no pěkné, to ale vypadá na nějakou úplně nejvíc vypečenou hru (((-:
    Škoda, že jsme Tě nepotkali v Hraci, určitě bys neunikl, ani zoufalým úprkem, našemu cyklu "Muž nesoucí cokoliv". Ovšem že máme máslo na hlavě, namátkou vzpomínám na to, jak zarputile (já jsem negalantně odmítl) vynesla Eva poměrně těžký model lidské kostry na Lánský vrch, což je sice krátký, ale prudký stoupák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je fakt škoda. Usadil bych Vás na tu lavičku a nafoukance byste si posadili na klín :-) Dobře by se to pak prodávalo :-))

      Vymazat

Okomentovat