Dycky v pátek (5-2020)

Je čtvrtek navečer. Usedám k svému Palabre a procházím co nového. Den do dne (BREXIT) D, tak co je nového. A pouštím si video s Farageho rozlučkovým proslovem. A žasnu nad tou "nekorektní" noblesou, nadhledem i pronikavým náhledem. Kdo nefandil a nic o tom neví, tak po tomhle by začal fandit Anglii. Pak mu vypnou mikrofon a mluví z výšky osoba (asi momentálně velící žena tomu zasedání) způsobem vymknutým z kloubů. Děsivou nechutností, necivilizovaností, netaktností a nadutostí. Kdo nefandil a nic o tom neví, tak po tomhle by začal fandit Anglii o to více. Jestli ani tohle video u normálního člověka nevyvolá frustraci a nevybaví se mu slova o marnosti od Kazatele, pak už snad jen televizní noviny, který  celý den mapují korona-virovou kalamitu. Ne oni ji nemapují, oni k ní tím rozsahem a pohledem na redaktory v ulicích, kteří si jak jinak, nasadí na dobu vysílání roušky, přímo spoluvytvářejí, koupou se v ní, bojují o svoji sledovanost, zatím co ta nadutá dáma v Bruselu nebojuje ale pokládá svým dílem na lopatky figuru pozitivního vnímání molochu projektu zvaného Lisabonská smlouva.

Trošku se proberu a stahuji nové fotky z karty. Z jedné, druhé a ještě něco z mobilu. A koukám na tuhle dámu. Kdyby nebylo to koukání před tím, tak nějak by mě nic moc nenaskočilo. Takhle si říkám, že snad ona toho už bude ušetřena, nedolehnout k ní podobné děsy výjimečně výjimečné doby, která se nám snaží dost pod kůži jak se jen dá. Že už ji to nedoběhne, že už se ji to prostě netýká.



Fotografie číslo dva:    Čelisti


Fotografie číslo tři:    No to tu zdarma propaguji Sluchátka HAMA DONUT KIWI.


Fotografie číslo čtyři: Tady se omlouvám, všem ortodoxním milovníků toho vysokého umění a nekompromisním obhájcům úrovně tak řečeno Galerijního. Fotografie je dnešní, pouze z mobilu převedená do BW a při fotografování to bylo na hranici pohubopádu. Tak to prostě dopadá, když své smečce slíbíte jarní výlet po Labi do Hamburku. A úlohou této fotografie je především to, nekomplikovat divákovi rozhodnutí při dnešní zdejší vybíjené :-)


Tak to byly dnešní čtyři fotografie. Ti co četli minulý můj článek, vědí co a jak, znají tedy pravidla. Kdo nečetl, rychle to může dohnat a zúčasnit se JJ vybíjení na celý prodloužený víkend :-)

Komentáře

  1. Svítí slunce na lavičku
    Jeřábek tam posadil babičku
    obrázek je levná láce
    chybí tam face to face

    to se přeci nedělá
    takhle vysvléknout anděla
    obrázek zachrání
    světlo
    co se ve lví hřívě prohání

    A hle
    klamavá reklama tady
    děvče nám zatají vnady

    Po ochutnávce produktů z Pálavských vrchů
    pohled nám ukáže zeměKouli, mrchu

    Já tedy nejsem žádná bedna
    za mne z kola ven
    jedna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem se ji snažil podpořit popisem aktuálního emočního rozpoložení. A nic platné mě to jak vidno nebylo :-))

      Vymazat
    2. :0 ))))))))))))))
      Mirku, fantastic!!!!
      Ovsem jsme ve veku, kdy pani na fotce je spise sestra, pri nejhorsim maminka, ale babicky uz mame pryc ...

      Vymazat
  2. Díky za fáborek,Josefe! Anglii fandím odjaktěživa a mohou za to především Beatles... ;-) Kiwi nejméně z těch čtyř... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. rad jsem se zastavil,.....
    fotky potesili a pan Farage mne potesil take, prekld moc ne, ale poslouchal jsem original.
    Myslim ze zaverecna slova arogantni pani by ti mohla byt povedoma:
    Kdyz neuposlechnes pravidla, tak budes umlcen,...……………..

    OdpovědětVymazat
  4. Moc zajímavé počtení. Pokud tedy mám vyřazovat, tak se sebezapřením kiwi.

    OdpovědětVymazat
  5. ad2) před chvílí jsem se díval v zrcadle do svého krku, co nového se mi urodilo na mandlích a nejblížším okolí ,-) ... (hm, a ten bílý pejsek tradicionelní)...

    ad3) hned jsem si přivinul k hrudi svá pc sluchátka obzvláště umělecky ztvárněná a zářící do tmy na každou stranu zeleným světlem boční plochy porušenou pouze logem výrobce, který si ale zde nezaplatil reklamu :)

    ad4) burlak na Labi, jenom za kus žvance, kdo by takového nebral.

    vylučuji hned první počin - možná i proto, že jsem odkazy v úvodníku vynechal na "potom" ,-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Pavle, já tu teď hlavně vidím, že jsem si tímhle dycky pátkováním na sebe ustrojil prima boudu :-) Aktuálně to totiž vypadá, že tenhle pátek tu budou fotky jedné dešťové kapky ze čtyřech stran...

      Vymazat
    2. báječný koncept, už se těším ,-))

      Vymazat

Okomentovat