Zvěčnělina...


Byl tu teď každoročního Divadelní festival Evropských regionů.

I v parcích atmosféra divadelní, noci probdělé.

Seděl jsem v prázdném parku, jen občas nějaká ta kulisa dění.

Takové zevlování s dlouhým sklem to bylo.

Kde nic, tu nic. 

Už že půjdu obdařen neúspěchem prázdné karty ve fotoaparátu.

Zahleděl jsem se přes celý park a zaregistroval něco před chvíli neviděného.

Nejprve mě napadlo, že tam vypadla nějaká kulisa, plakát, deska s návěstím či co.

Dlouhé sklo mě ale vyvedlo z mých prvotních asociací.

Je přece ten festival a tak k nám zavítal David Leslie Edward Hemmings !

Ten film, ta Zvětšeni tu znovu ožila. Tiše, mysteriozně, na pár okamžiků.

Nebylo ale pochyb.

Několikrát jsem tiše exponoval a bylo po všem.

Jak a s kým zmizel se asi nikdy nedovím.

Sebral jsem se i s dlouhým sklem a bylo to směrem cestou domů.

Za keřem opuštěné místo, naproti, přes úhledný trávník tmavá propusť kamsi...do jeho světa....asi...



Komentáře

  1. no comment yet....

    Zvetsenina ti lezi v hlave,....bych rekl :)

    Ve sve dobe to byl velmi ojedineli film. Porad je, ale tehda to byl blesk s cisteho nebe.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat