Podzim 2017/II.

Druhý 1/2 tucet z toho co jsem nafotografoval během letošního podzimu. Konečně jsem se prohrabal do konce a s prvním sněžením výběr ukončil. 



Paní co popojíždí po městě a láká k nákupům, či investicím. Takový mobilní marketing. Nevím proč, ale vzpomenul jsem si na ta dlouhá auta z detektivek co se potulovaly periferiemi za účelem pokoutné transplantace orgánů s malým o. 



Během podzimu mě tu vznikl malý cyklus z návštěv bezdomovců za městem. Tohle je jedna z nich. Kuchyně málem poetická. 




A takový sladký kousek cvaknutý mobilem při venčení mého psa. Malý kýček podzimní...




Místní EMERGENCY. Byl jsem tam letos až příliš často... 



Tohle správně odhadne asi každý. Pochopitelně transfúzí stanice. 



Než se stačil rozhlédnout a škodit tak jsme ho vynesli ven. Ulevilo se nám, ani zhmoždit některou z mnoha pat nestačil.





Poslední půltucet bude. Sliby se mají plnit nejen... 


Komentáře