Nostalgie ...březen 2024

 


Komentáře

  1. Ahoj, priatelia.....ani neviem, či píšem virtuálne správne......fakt vás chcem len hlavne pozdraviť...bez noža.,bol som tu..palo boško.....vidím vás, rád.,...moc rád...rudy, jozef..,,...........vždy tu pookrejem.......čo viac napísať..,na pokraji som sa pomýlil....ľutujem.......
    stáva sa...a chcem poslať v prílohe foto....snáď vyjde... s Any.....ruská modrá.,čo už.,moja laska.,az kdesi rodomeňom k Mikulášovi......je to ťažké...zaroveň ľahké
    .,....moc vás zdravím chlapi...moc ...
    palo

    OdpovědětVymazat
  2. ...este chcem doplniť, keď Nostalgia, tak poriadna. Je neuveriteľné, ako si tento fototerapeutický fotoblog udržiava vysokú úroveň, a to napriek pravideľnosti, takmer "dennodennej"....kedykoľvek tu zablúdim, vzdy si niečo nájdem, vzdy ma niečo osloví, a keď aj hneď s pohárom Red Label, či bez neho......
    Aj včera som prelistoval, prečítal,...hlboko dozadu...a vzdy niečo našiel.....a popritom aj pospomínal.......tak už len nostalgicky - ďakujem...palo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Jen si tak říkám, jestli tenhle můj blog už není spíš nostalgií za časy kdy bylo tak nějak líp a světlo lepší než dnes :-)

      No a díky, za zastavení :-)

      Vymazat

Okomentovat