Dycky v pátek 15(67)2021

 34 procent pacientů s dlouhým covidem trpí po půlroce psychiatrické nebo neurologické nemoci, vyplývá z amerických studií 236 379 pacientů. Nejčastěji jsou úzkostné stavy, ty se vyskytují u 17 procent osob. Amerika byla vždycky co se týká moderního umění oproti Evropě přece jenom mně či více vpředu. Nicméně i když zvolím menší procento s ohledem na častější výměnu a tedy progresivnější v tom ohledu řízení, zůstane mě nemalé procento. Nezanedbatelné, co se průniku do sféry umělecké týká. A mezi umění musíme (ano nenechme se zmást některými ambivalentními postoji) počítat fotografii. A to i tu s přesahem tvořící amatérskou. A tak se můžeme těšit na více a větší podíl fotografické tvorby surrealistické, diváka stresující, na diváka křičící v úzkosti falešná hesla, básnická výtvarná díla vznikající  při psychickém vykolejení a tedy více oblíbená. Ze statistického hlediska je totiž dokázáno, že taková díla mají i větší šanci na umístění v různých TOPech, výběrech, aukcích a významných soutěžích. Ještě lépe je nabízet je společně s nervy drásajícími básněmi. Případně jako multimediální tvorbu opatřenou hlasitým zoufáním, kvílením či zachycení verbální složky vzniku takového díla někde na matraci České kotliny.

Tolik dnes se zkušeností, že všechno špatné může být pro něco dobré, třeba jako pobídka k fotografování, můžeme přejít k vybíjené která zcela neočekávaně obsahuje i čerstvé zimní fotografie. Snad jsem zohlednil i výhradu z minula a je co vybíjet:













Úvod jsem psal když ministroval Blatný. Než jsem se propsal sem probudil se asi pan president stimulován sputníkem a v mém závěru už ministruje někdo jiný. Asi se čeká vlna kožních onemocnění, to prý rosatom umí. Tedy než to přejde (budoucnost dle Faltýnkova zápisníku), přeji všem úspěšný slalom mezi těmi pandemiemi a tenhle víkend už snad konečně zcela jarní i když pouze okresním rozletem :-)



a ještě klikací vzpomínka rok o rok zpět


 

Komentáře

  1. Já očekávám v následující době veselou tvorbu ve stylu prvního obrázku zvaného "Muž a jeho Tasemnice".Samozřejmě, že se objeví Underground, který nám předloží škareděrealistické obrazy z příjezdu ruského Nejsexymužika na bílém medvědu (záměrně nepíši ledním, jelikož u rusů nikdy nevíš). Zelení si najdou nové úderné heslo "Stojací hodiny do každého lesa". A ty pokojně koukáš z okna nejznámějšího hvězdoletu USS Enterprise.
    Proč naše vláda očekává novou vlnu sexuální revoluce, když jediná informace z tohoto oboru je , že prezident si uchovává panickou prostatu v lihu, divnej koníček. Tak proč ministr hlavní venerolog ? A taky nám chybí informace o čínské vakcíně, vždyť zaměstnanci jediného čínského státního podniku jsou stále semtam pozitivní, ale že to včera v tom Londýně sehráli.
    Hezký a slunečný weekend přeji. :-)
    Jo vyřadím muže jezdícího mezi vločkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skandál který má zrovna dnes výročí jako by předznamenal úroveň toho co dnes vídáme v různých podobách zdejší politiky

      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/10-let-ode-dne-kdy-vaclav-klaus-nenapadne-sebral-pero-a-videl-to-cely-svet-149973

      Jo a prima víkend před legální cestou za hranice (okresu) :-))

      Vymazat
  2. Tak už vím, proč paklik poslal tu obrovskou kouli na ty prťavý lidičky :))). Fotografie č. 268 je parádní, připomněla belmondovky, jak hrdina zavěšen na lanovém žebříku helikoptéry, odlétá v dál. Č. 267 ... říká si člověk, co to nesou, my jsme do takové krabice balili vánoční stromeček. Č. 266 ... v době pandemie se sportuje za každého počasí (ještě chybí otužilec v ledu). Fotku č. 265 jsem si nechala na konec, neb mě dostala do kolen ... panáček, co mu praskly kšandy :D ... ač mě to mrzí, tak ji vyřazuji. SX

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vnímal jsem to tak, že lidičkové vytlačili tu kupu kulatých starostí nahoru aby dokázali že na to prostě mají...a teď hezky za pískání svého šupajdí dolů a budou pozorovat který trouba odjistí ten klínek :-)

      Vymazat
  3. 265 je veselá až rozverná. To se mi líbí.
    266 cyklista ve sněhové vánici si zaslouží obdiv.
    267 Kdo nikdy nic nestěhoval? Taky mi připomíná jednu příhodu z vojenského cvičení. Měli jsme natáhnout kabel cca 2 km dlouhý. Ten co šel vpředu (velitel) moc nekoukal, kde jsou sloupy a kde stromy. Po hodině práce jsme opět všechno vrátili do původního stavu a druhý den vše opakovali. Naštěstí správně.
    268 Mám rád ptáky a plašiči si nezaslouží toleranci. Tož jí vybíjím.
    Jako obyčejně přeji hezký víkend. V neděli má být až 20 stupňů, tak si to užij.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta 265 směřuje sem:

      https://draktheatre.cz/historie-divadla-drak-2/

      je pořízená před divadlem které jako jedna z mála zdejších kulturních institucí drželo vždy prapor kumštu velmi vysoko :-)

      Vymazat
  4. Několikrát se mi seknul telefon, asi jsem do něj nacpal co se dalo, zkusil jsem restart..pak už ani ten nepomohl, jedině tovární nastavení a zase běžel jak nový. Toho se hodně bojím, ale jak jinak se z toho dostat.
    265 vybíjím, nejsa zcela připraven na rozvolnění
    267 ta mi zvedla náladu, díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tovární nastavení...tedy ten návrat na začátek zejména u tabletu vnímám veskrze pozitivně. Totiž vždycky pak znovu strojím aplikace postupně, podle toho jak vyvstane potřeba. A postupně žasnu nad tím co jsem tam měl před tím návratem za zbytečnosti a nevyužité aplikace.

      Kdyby tak všechno v životě šlo řešit návratem do "Továrního nastavení :-)

      Vymazat
  5. Dnes to zkusím podruhy, jestli to půjde. A zkrátím to, aktuální nosiče rakví nechám, takže volím 266.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už to šlo. Kupodivu. Na takový twitter už nemůžu psát druhý týden, furt to na mě háže, po odeslání tweetu, hlášku:

      Něco se pokazilo, ale netrapte se – pojďme to zkusit znovu.

      (a druhý týden už si říkám, že už to přestanu zkoušet znovu, protože to dopadne stejně)

      Vymazat
  6. Myslím že do té statistiky bych mohl přispět, a to zvýšením nepěkně vysokých procent. I když za velkou louží rádi přehánějí a být tam psychiatrem je asi život plný jistot, heh.
    Ale všichni kolem mne říkají, že největším problémem je moje netrpělivost. Prosím sledujte mojí tvorbu a kdybych vykolejoval, tak mi prosím něco drsného napište, ťu-ťu ňu-ňu na mne nefunguje ,-)
    Divadlo s jarem na draka je v HK trochu "zašité" takže jsem byl celkem překvapený (až vloni), když jsem ho objevil na potulce kolem lízátek, pod most s dírami a zpět po druhé straně Orlice.
    266 sníh mi nevadí, už jsem si tady zvyknul že všude krásně teplo a přejedu libovolné sedlo a Jeseník pod sněhem. A nahoře na hřebenech často až do června.
    267 oblíbený, velmi oblíbený námět pouličních fotografů "muž nesoucí cokoliv" (((-: jen mi trochu to prostředí parku lehce zavanulo vzpomínkou na "Zvětšeninu".
    268 bych ke zmiňovanému Belmondovi přidal Fantomase, kterého sérii jsem absolvoval v rámci svojí postcovidové duševní detoxikace, přidávám i Funese, po pitipá mám nachystáno na stromě.
    Vyřazuji draka a možná k tomu přispěli i odborníci z meteorologické "agentury" kteří chtějí mít lepší předpověď než všichni ostatní, nalákali nás na úžasně jarní víkend, zatím tam je zima a vítr a zataženo psa by nevyhnal a kocoura jen na balkÓn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na DIGIARENĚ jsem ráno četl následující komentář:

      "tak jste si zasoftil, uz zbyva jen nastrihat na nudlicky aby se nucpal zachod"

      ...hned mě napadlo, že jsi tedy vložil svoji netrpělivost :-))

      Co se týká Tvé procházky kolem divadla DRAK: Docela nově tam bylo nainstalováno

      https://hradecka.drbna.cz/z-kraje/hradecko/6766-v-hradci-kralove-byla-odhalena-socha-dlouhy-siroky-a-bystrozraky-rezava-malem-skoncila-ve-srotu.html

      a stojí to za vidění. Zatím jsem nepřišel na to, jak tu nádheru vyfotografovat a vložit ji sem do Dycky v pátek aby to nemělo automaticky vysoký vybíjecí potenciál...

      Odborníci z meteorologické agentury mě dnes svým výhledem na příští týden šokovali. Možná se vrátíme ještě ve dvojicích k zimním sportům :-)

      Vymazat
  7. Vybíjím 266,město cyklistiky. Důvod? Vždycky se vylekám,když kolem mne něco prosviští,neboť do poslední chvíle o cyklistovi nemám ani tuchy. Proč už se nepoužívají zvonky? ;-)
    268 mi připadá velmi elegantní,267 příjemně poťouchlá a stejně tak i 265... ;-)
    Krásný den a následně i týden! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Honzo, kdysi byly zvonky myslím povinou výbavou kola. To už dnes není pokud vím.
      Nicméně: Tady je stav takový, že polovina chodců má na hlavě sluchátka nebo rovnou nějaké ty špunty v uších. Polovina cyklistů to má tak nějak podobně.

      A když chodec poslouchá na plné pecky v těch peckách třeba tohle

      https://www.youtube.com/watch?v=hsr4PmeEocE

      A cyklista co se vyřítil zpoza rohu tohle

      https://www.youtube.com/watch?v=CTCCrbCZSxA

      tak to není jen o tom, že mají vkus ale může to dopadnout takhle

      https://www.youtube.com/watch?v=EWdbIlgvM48

      takže já spoléhám na svoji psici, protože ta nějak ví co se děje za zády a je na ní spolehnutí :-)

      Vymazat
  8. Tak to byli opravdoví fajnšmekři,ale tipuju starší ročníky...;-) já měl v těch sedmdesátkách na uších tohle zjevení:https://www.youtube.com/watch?v=KXatvzWAzLU
    A na dobrou náladu podobně jako Big Lebowski Creedence Clearwater Revival... ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tady to udělám obráceně, proti pravidlům. Bere mě 268 a to dost.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat