Dycky v pátek 1(53)2021

Dnes je středa a já předal firemním poslancům návrh aby se poslední den v roce přejmenoval. Tedy místo Silvestr bude Bohouš. A s tím zároveň společně s full-frame dírou ve vetovaném-nevetovaném-zmutovaném státním rozpočtu ANO venezuela zruší i poplatky České televizi.

Tímto se omlouvám čtyři sta padesáti čtyřem žijícím Sivestrům v Česku a zvláště pak tomu Stelůůůnovi kterého hned jako skončí Bohouš vždycky vypínám.

A bude se ten den slavit jako den gastronomie a němých tváří. Konečně bude opravdový důvod něco zásadního v tento den slavit spolu s tím, že den je o jednu minutu delší než ten včerejší.

Dnes je středa a já tu píši v předstihu další díl už tradičního Dycky v pátek. Žádné přejmenování nehrozí (budu to tu řídit jako firmu) a konzervativci si přijdou na své i v tom směru, že do dalšího kalendářního roku přecházejí bez úhony i pravidla.

Fotografie jsou tentokrát povětšinou výsledkem mého mobilního cvakání mezi prvním dnem po dnu štědrém a ta nejčerstvější je dnešní. Kategorie spíš dokumentární pocity. Ony galerie s tím vším uměním jsou stejně zavřené...a milovníci umění pověstní svojí trpělivostí... :-) 










Teď je už pár chvilek pátek a závěrem jen pár slov k fotografii číslo 211.
Šel jsem koupit do marketu SUPER plastelínu abychom s vnučkou mohli uplácat jednoho sněhuláka. Na zimu totiž v HK spolehnutí není. No a dopadlo to tak, že místo plastelíny jsem si přinesl domů pro vlastní spotřebu a invenci jednu láhev gruziňáku 5⭐ a nevím jak to vnučce logicky vysvětlím.

Dobré světlo do těch prodlužujících se dnů přeji všem čtenářům :-)

Dodatečně přidané foto pořízené mobilem dne 28.12.2019 jako porovnání k fotografii číslo 212.






Komentáře

  1. Vezmu to zespodu. Koupil jsi si dle Jokrova návodu roušku, která ti určitě sluší a vyrazil na nákup. A hned jsi narazil, takže z modelíny (jak jsi zmínil) nic nebude. Ale i tak se našlo hodně věcí, které nutně potřebuješ a po jejich vybalení ti zůstal vozík plný obalů. Co jsi s ním udělal není až tak zřejmé. Po provedení inventury jsi vyházel věci nepotřebné (nebo jsi je rozdal nezaměstnaným) a to jediné důležité je na fotografii první v pořadí. Vzhledem k tomu, že je mi celkem fuk, co budeš mít k obědu, vyřazuji jedničku (209)
    Ještě jednou přeji to nejlepší v Novém roce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, kolik toho člověk opravdu potřebuje? Naopak letos tak nějak více bereme vážně to většinou málem klišé přání "hlavně zdraví". Málem luxus který nezabalíš, nepřevážeš...v téhle době

      Vymazat
  2. Původně (z mobilu) jsem nechtěl chránit chráněnou dílnu (protože jsou to co jsem slyšel dost často hrubě molochy na úrovni minitunýlků), ale když se mi to od půlnoci rozleželo v hlavě a dívám se na PC, rozležele taky volím jedna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevyznám se v chráněných dílnách. Tady mě zaujala ta změna výrobního sortimentu. A tedy nabídky. Kdo by si to ještě před rokem pomyslel. To tam nabízeli panenky, dečky, upomínkové předměty...

      Vymazat
  3. Z chráněné dílny jsem si jednou neprozřetelně, v záchvatu empatie a solidarity a udolán bezelstně zvonivým vábením hlasu telefonistky, koupil výrobek dozajista nevyrobený v dílně, natož chráněné. Výrobek poměrně málo fungující, za to však, na druhou stranu, překvapivě drahý. A od té doby bych já potřeboval chráněný telefonní přístroj - neb zejména před vánoci z různých telefonních čísel se mi ozývají zvonivé hlasy lstivě začínající hovor připomenutím, že jsem kdysi podpořil jakési nebohé chráněnce - a jestli náhodou netoužím pokračovat v této bohulibé činnosti vkládání finančních darů do fondu odměn ředitele nadace. Ne, netoužím, a moje žádosti o vymazání telefonního čísla ze seznamu hloupých vidláků zůstávají nevyslyšeny. Možná bych měl použít nějaké to ostřejší slůvko, což není ale v mojí povaze... ale budu to nacvičovat, slibuji, Klásek sobě.

    Vybíjím 210, působí na mne depresivně až odpudivě tyhle povánoční zákoutí, ale fotografie za to nemůže, samozřejmě, omlouvám se jí (((-:

    K číslu 211 - byl jsem na návštěvě u rodičů a navštívil jeden velký obchod kde je možné levně pořídit všechno, a něco z toho všechna bylo přepásané páskou jako že tohle se nesmí prodávat, vstup zakázán.... ale dalo se tam vkročit z druhé strany, kde již nic nebránilo... potěmkinovské ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ani mě ta 210 nepřijde jako jednoznačně příjemné pokoukání. Vlastně cosi sadistického jako by se v ní ukrývalo...

      Co se týká těch různých líbezných hlasů v telefonu: Ti poctivý za to nemohou...ale od hazlíků jsou takto k nerozeznání a většinou nezbývá nic jiného než to mazat šmahem, hlava nehlava...

      Vymazat
  4. Abych pravdu řekl,nelíbí se mi příliš už fotografie číslo 209 s těmi pahýly,poněkud mi připomíná lidské údy. Je vybita. Těsně za ní je 211,neboť žluté X zapříčiňující zákaz prodeje i blbé modelíny pro vnučku. Ostatní dvě mi vyhovují tak jak jsou,dalo by se říci "fajnjééé"...;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Honzo nebudeme nikomu křivdit a podsouvat nějaké ničemnosti :-)
      Totiž v tom marketu sice nekoupíš ani plastelínu, ani fix, ani pastelku, ani skicák, ani vodovky ale abychom až tak neželeli udělali akci Sleva na alkohol. A takový šampus koupíš i málem za polovinu než kdy sis mohl vnučce koupit tu plastelínu :-)

      Vymazat

Okomentovat