L a e t i t i a


Komentáře

  1. Velice zvláštní...
    Mám toto jméno spojeno s dívkou ve filmu Dobrodruzi s Delonem a Venturou,kde jim byla partnerkou a oba o ni usilovali...opravdu krásný film našeho mládí...
    Tady to bude mít zřejmě úplně jiný význam než dívčí jméno,což ovšem fotografii neubírá na půvabu... .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kdepak, Honzo. Trefil ses přesně. Vzpomínáš jak ona tam vypaluje ty plechové sochy, které pak nikdo moc nechce a ona pak později sní o tom co že si to za pevnost v moři tam u nich koupí?

      No a já tenhle film mám moc rád :-)

      Vymazat
    2. Tak to mě obzvláště těší,Josefe! Už jen to nádherně zvukomalebně znějící jméno mi tenkrát učarovalo,mimo jiné!A jak si počínala se svářečkou bylo úžasné! Plus ty kovové výtvory...
      A to přátelství...
      Taky jeden z mých nejoblíbenějších filmů...
      Jestlipak jsi viděl film Člověk obojživelník? Divil bych se,kdyby ne... ;-)

      Vymazat
    3. Neviděl jsem ten film a nebo si nevzpomínám. Tak díky za upoutávku :-)

      Vymazat
  2. A já trouba jsem si myslel, jsi vyfotil obklady u sebe v koupelně. A ona je to reklamní upoutávka na film. Pamatuji si, že coby dítko školou povinné jsem jej viděl. Ovšem jediné co si z něj pamatuji, je její bravurní práce s autogenem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co by za takovou koupelnu mnozí dali....

      Co by za takovou koupelnu (od Jeřábka) mnozí dali? :-)

      Vymazat
  3. Já jsem přemýšlel až se mi kouřilo, i na tu herečku jsem přišel, ale tím jsem skončil, víc mi nedocvaklo, a to jsme s Evou ty Dobrodruhy s dívkou co svařuje šrot, viděli celkem nedávno ,-) ale jméno té herečky zastínili ti dva :)
    První co mne přepadlo, byly názvy pobaltských republik, kde jsme byli dva týdny a přesto mám pořád nepořádek v jejich názvech...:
    Litva = Lietuva
    Lotyšsko = Latvija
    to prostě nejsem schopen udržet (((-:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi mě s tím pohledem jinak trošku nakazil a když jsem se v tom následně šťovral, napadla mě z mých zkušeností Albánie. Tedy nějaké tržiště s náhradními díly někde v Albánii :-))

      Je to dost poetické? :-)

      Vymazat
    2. ano, staré mercedesky poslepované z různých dílů, to je typický poetický obrázek z Albánie ((-:
      někdy ta poetika balkánu je ehm, zvláštní, třeba když jsme viděli povoz koňmi tažený, plně naložený senem, kterak vozataj ve stylovém oblečení téměř nahoře na kopě sena stojící, opratěmi snaží se (marně) přibrzdit povoz před kruhovým objezdem (((-:

      Vymazat
    3. Hmmm, dávám tomu tak maximálně deset let. Pak už budou tyhle úžasné zážitky pouhou minulostí. Další generace už bude spíš porovnávat jestli lepší hambáče mají někde při silnici u Škodéru nebo tady na dálnici u Poděbrad :-(

      Mrcha globalizace se do téhle zatím podivuhodně málo dotčené země zakusuje čím dál víc a dopadne to jako všude jinde, kam se s vitalitou sobě vlastní vrhla vylepšovat svět...

      Vymazat
  4. Laetitia? Byla to chytrá holka, žádná naivka :-) ... SX

    OdpovědětVymazat

Okomentovat