Jako ti ptáci ...


Komentáře

  1. Sedí a už jen čekají :( i ten nepřizpůsobivý se nakonec na bidélko zařadil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tomu stavu říkám "vyplašení a dohoukaní dobou" ...nejistotou nastrkáni do hnízd která jsou cizí...doposud nepoznaná...

      Vymazat
  2. Ten vpravo je mimo hru a raději se oddělil za sklo. Jinak na ptáky se omezení nočního provozu určitě nevztahuje - ne ně jsme prostě krátký... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Honzo, mě to připadá tak, že to co se tady letošního jara odehrálo zapustilo v lidských duších, pocitech, konání i těch budoucích větší stopy než jsme si v tuhle chvíli schopni a ochotni vůbec připustit...

      Vymazat
  3. já nikdy nevím, jestli mám mluvit "do okénka" na úřadě nebo v obchodě. "sundejte to" přikázala mi v pondělí referentka u řidičských průkazů po mém zahuhlání přes mírně škraboškovou roušku do malinkého okénka, a smála se, jak se mi očividně ulevilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a co kdybys šel s dobou a z vynucenosti udělal přednost patřičně vybaveného štramáka?

      https://shop.axello.eu/rousky-2/?gclid=CjwKCAjwi_b3BRAGEiwAemPNU1ahk_SecvpleADpja7OSAhKfpYvuKMIL8PiUUPbvOH1OWOyNXHLWBoCfpwQAvD_BwE

      Vymazat
    2. jú já chci tu s vesmírem. a udělám si s ní výlet do Karviné ,-)

      Vymazat

Okomentovat