Dycky v pátek (29/2020)


Při psaní předchozího článku jsem spotřeboval málem celou ruličku "TENTO Romantic Ellegance Delicate Fragrance". Zbyla jen ta trubička a na ní zbytek v rozsahu jedné perforace. 

Tedy to tu dnes bude krátké. Vybíjená a asi pro dnešek konec papíru.
Pravidla všichni znají. Vybíjí se jedna. Ta u které se divák z těch čtyřech nejvíce nudil, neposeděl a hned jinam hleděl a klidně by ji oželel.








Závěrem. Je to téměř přesně rok, co to pan mediální ředitel vzal pevně do svých rukou a pak začal realizovat poučení z krizového vývoje. Tedy na Galerii DA. No a tak jsem tu chtěl při pohledu na zrovna dnešní stav (nejen dnes ve čtvrtek odpoledne) napsat pár postřehů co mně jdou hlavou třeba při prohlížení aktuálního TOPu, čí dvou stránek komentářů a první strany nových fotografií na této Galerii. No a došlo na to co jsem naznačoval už v úvodu. Totiž došel mně (i) papír. Na tom zbývajícím kousku bych totiž musel hodně krátit své pocity a zřejmě bych tou vystihující zkratkou porušil pravidla. A tak nenapíšu nic. Snad někdy příště...:-)

V každém případě na jeho posledním útržku přeji Všem krásný víkend :-)

Komentáře

  1. Když dojde papír na slova, dá se tvořit ještě i ze zbylých ruliček. Děti z nich nosily ze školky moc pěkné výrobky, jednou přinesly i figurky čerta, mikuláše a anděla :-). První fotografie - směr je daný, jsou vidět kroky posledního, no a pak zas 'tabula rasa'. Druhá pro mě zamyšlení nad mladou generací v neutrálním slova smyslu. Třetí městská zástavba a prolínání, pel mel barev, na mě už trochu moc, a tak vyhazuji. Čtvrtá uklidňující snová abstrakce z přírody. SX

    OdpovědětVymazat
  2. Zeleň je důležitá a ve městě je potřeba využít jakékoliv místečko. Navíc si mohu představovat jak vypadá majiel(ka) nohou a to je lákavé. Dvojka ač má vypovídací hodnotu, působí na mě nepříjemně, neboť takovéhle obrazy vídám až příliš často naživo a mám na to určitou alergii. Takže vyřazuji. Trojka má svůj půvab, neb díky své tonalitě nabízí nevšední pohled na všední kulisu městského života. A poslední vyřadit nemůžu, neb je to typická jeřábkovská fotografie. Přeji hezký víkend a celý týden, neb já nebudu na signálu. Né že bych nemohl, ale chci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. +1

      dvojka mi připomíná "kolejovky", i když po obrubnících vlaky nejezdí

      (jak kde)

      Vymazat
    2. Užij si tu dovolenou bez signálu a těším se na fotky z ní na Tvém blogu :-)

      Vymazat
  3. Ta loužička na první mne znepokojuje (((-: trojka městská krajinka beru, čtvrtá je úžasné prolínání motivů, děvčica na druhé snad za pomoci přístroje nějakou tu cestu najde, protože bez něj ... ach jo, to je tak zoufalý obraz dnešní mladé generace, že už ho nechci vidět ani chvíli vůbec raději ,-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doplním o dnešní zážitek :-)
      Téměř na stejném místě (jako ta děvčica) borec který to ještě posunul dál o výkonný bluetooth reproduktor na chodníku vyložený, spřažený s mobilem, nahlučený na celé náměstí...

      Vymazat
    2. K té dvojce bych jen takovou vzpomínku, v jejím věku jsme tam seděli s cigárem a lahváčem, bušili do kytar, občas obtěžováni příslušníky VB, častováni pohrdlivými pohledy spoluobčanů a na cestě za rosou na kolejích. :-)

      Vymazat
    3. Za mne půjde dvojka, ostatních by byla více škoda.

      Vymazat
  4. Shoda s předřečníky - dvojka je prostě příliš často k vidění ve všech možných pozicích a na mnoha různých stránkách internetu - bohužel je vybita...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat