Dycky v pátek (14/2020)

V neděli jsem tu zveřejnil článek a svoje fotografie na téma "Co fotografovat doma". Bylo to myšleno, co tedy teď v té mimořádné situaci omezeného pohybu fotografovat vůbec, když nepomineme ta nebezpečí, která na nás čekají venku.
A lehce sarkasticky se mě v jednom z komentářů dostalo lehlého poklepání, že tedy v mém případě lépe doma, než venku. Že to dává lepší výsledek, v mém případě. Sarkasmus nenávidím. Nikdy ho nepoužívám ani v lehlé podobě. Když vidím, jak to na člověka působí, nedivím se, že sarkasmus patří co se týká hodnocení fotografií k vymýcení. Za každou cenu. V rámci pravidel.

Nicméně, hledal jsem jak z toho ven a jak se nenechat zatlačit tou pochvalou do kouta. Nezamknout se doma a jen nepokračovat jen v těch zátiších. Hlavně se nenechat deprimovat. A utekl jsem s fotoaparátem ven. A dělal jsem to tak každý den. A fotografoval, fotil, cvakal. Obrázek za obrázkem bez ohledu na stále se opakující varování ze všech mediálních zdrojů.

No a čtyři fotografie do dnešním vybíjené Vám z toho mého cvakání předkládám k uplatnění zde jasných pravidel. Fotografie bez dalších popisů, jen očíslované pro snadnější komunikaci v komentářích.


Fotografie 1


Fotografie 2


Fotografie 3


Fotografie 4


Začíná jaro, tedy zdá se, že zítra opravdu začíná jaro, možná v neděli. Sluníčko, možná a někde až dvacet stupňů a k tomu čerstvě pozavírané turistické cíle určitě na Liberecku ale určitě i mnohde jinde. Tedy sláva jaru, jdu se zamknout a oblepit si dveře izolepou a Vám přeji prima prodloužený víkend o jehož délce se nám před časem ani nesnilo :-)

Komentáře

  1. Ale pozor, pozor - "sarkasmus přece není zakázaný" a to mám úhledně vyvedené, napsané modré na bílém ... - a to bys chtěl vědět kdo mi to nakukal, ale neprozradím i kdybys mne na skřipec natahoval, takový já jsem ((-:

    Dnes to je pro mne jako kvíz "hádejte, kde jsem to vyfotil" a protože u fota č. 3 těžce tápu, je to pro mne důvod k vyřazení, to mi příště už nedělej ((-: A blafování je, nebo není zakázané? (-,

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě jednoznačně propadá fotografie č. 3. Sice ani u jedné nevím odkud je ale ty ostatní se mi líbí víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trojka je ze Slapské přehrady. Nastupování na parník který kvůli koronaviru nepřijel :-)

      Vymazat
  3. Nevěřím,že sarkasmus nenávidíš! Vždyť do tebe se vtělil Oscar Wilde,ať chceš nebo nechceš!
    Vybíjím č.2,páč to neumím uchopit či pochopit,- naopak kouzelná čtyřka... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na úterý tady chystám článek, něco o tom jak foto-turistům právě chcípla koza. A Tvůj komentář mě je v tom textu korigování velkým závazkem :-)

      Vymazat

Okomentovat