A letos pojedeme na dovolenou kam?

Škudlil jsem dlouhou škudlil a když už toho škudlení bylo dost a přitom stále ještě málo, prodal jsem několik svých abstract photo art ze své vlastní pozůstalosti. A v minulém listopadu se vypravil do cestovky a sobě zakoupil cestu kolem světa, dovolenou na rok 2020. 

A včera jsem šel do cestovky ji vrátit s rouškou na ústech a se spadlou čelistí v ní.
Můj argument, že promořovat turisticky nedotčená místa odmítám odmítli. 
No a napasovali mě za to takové korovinové storno, že by se za něj dalo jet na tři týdny do Itálie a přes Francii do Španělska. 


...mocichtivý a manipulativní pohled autorův chvíli po opuštění cestovní kanceláře...



...a teď tu stojí zachráněný před mapou a pár tras ho přece jenom napadá: Dovolená korovinová...

Co takhle vyrazit po stopách Československých pionýrských táborů?

Nebo trasa "Zlatý věnec Československých opevnění" ?

Případně "Treking po stopách Banderovců napříč Slovenskem s nočním přejezdem do Prahy Řeporyjí" ?

Co takhle spíš "Ve stopách významných Československých prvorepublikových foto krajinářů" ?

A něco pro milovníky industrial photo art: Okruh "Kde se kalila ocel"

Jeseníky s teletem za vlkem, možná i to by se dalo

To nejlepší na konec, tedy desetidenní okruh dle téhle písničky

Za další návrhy děkuji čtenářům i pro čtenáře :-) 

Komentáře

  1. Kam na dovolenou zatím nevim, ale zítra asi půjdu na výlet okolo Jablonného. Možná tam potkám nějakého fotografa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se těším na Tvoje fotky ze zítřka na Tvém Blogu :-)

      Vymazat
  2. Opět škoda,že jsme se rozdělili se Slovenskem,- teď už je to zahraničí,což nás,kteří tam každý rok alespoň na týden jezdíme,ničí... ;-)
    Ale ta mapa,kterou jsi vyfotil je ještě celá,tudíž pamatuje ty dobré časy... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mapa je nalezenec. Asi tak deset metrů od místa kde je vyfotografovaná. To jsem šel fotografovat slepé rameno Orlice a na kraji chatové oblasti našel tuhle mapu. No a ta mě napadla napsat tenhle článek :-)

      Byla perfektně složená a když já ji pak skládal po fotografování uvědomil jsem si, že už vlastně tyhle velké mapy skládat bez váhání a laborování neumím. Navigace se neskládají a papírovou mapu už málokdy vezme člověk do ruky.

      No a vzal jsem ji domů, mám mapy rád :-)

      Vymazat
  3. Kdo to xakru takhle vymyslel, že nemáme moře, i ti Laptěvové jsou na tom líp. Já chci moře, třeba i studené ba i ledové, jen ten pohled, vlny, vánek, šum vln. Ale zatím to vypadá na rybník Bobrovník, a když to jó dobře dopadne, tak možná i slaná voda v bruntálském bazénu, ovšem pokud otevřou, napustí a osolí. Tento rok jsme plánovali s Evou buď jihozápad Valencie, nebo jihovýchod Bulharsko, ale zatím to, tedy, vypadá spíš na do Prčic ,-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našel jsem si ten Bobrovník a prezentace je následující:

      "Rybník Bobrovník Místní organizace Jeseník zakoupila v roce 2002. Rybník byl využíván k odchovu plůdku lipana podhorního. Pro odchov lipana jsme získali jiné vody a proto jsme se rozhodli rybník zarybnit a zpřístupnit pro naše členy a pro širokou veřejnost. Rybník je pravidelně zarybňován nadstandartními násadami."

      A tak mě napadlo, že dosud krizový štáb asi ještě neřešil plavání v rozestupu menším jak dva metry v rouškách (což se dá v sezóně očekávat), styl prsa, později znak na vzdálenost 100 metrů.

      Vymazat
    2. Pro případné zájemce o pobyt u rybníku jen doplňuji, že je to oblíbená destinace jesenických nudistů, je to zjevné i z názvu Bobrovník ((-:

      Vymazat
    3. Na mém blogu žádný podnět nezapadne:-) Navíc na zdejší podněty reagují i novináři...

      https://www.novinky.cz/zahranicni/koronavirus/clanek/o-ceskych-nudistech-bez-rousky-pise-i-americky-server-cnn-40320198

      ještě se vyrovnám s přísudky :-)

      Vymazat
  4. dovolená 2019 : Mattoni převzala Pepsicolu, musel jsem dovolenou zrušit, abych si pohlídal
    místo "v regálu".
    dovolená 2020 : Koronavirus, nemohu za hranice, ale dcera zrekonstruovala na horách byt, který dala od února tohoto roku k pronájmu chtivým lyžařům. Udělám tedy dobrý skutek i když ji asi trn z paty nevytrhnu.

    Co se dovolených týče jsem již promořen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale mohl bys tam fotografovat systematicky Horský Street :-)

      Vymazat

Okomentovat