Dycky v pátek (10/2020)

Ušil jsem si na sebe docela užitečnou kacabajku tím nápadem vkládat dycky v pátek čtyři fotografie jako vybíjenou. Docházím v tom snažení k docela motivujícím impulzům a lezu občas do dveří, kde jsem nikdy nebyl, nebo jen málo a hodně zřídka. Většinou vybírám tak z deseti fotografií. Už to samo vede k rozmýšlení o nějaké konstrukci celku. Tedy pokud nejedu způsobem od každého něco, podle momentálního rozpoložení a momentálních emocí.

Tentokrát jsem si na sebe vymyslel dost nevděčnou věc. Totiž upřednostnit fotografie, které se většinou řadí do té kategorie "dokument". A většinou to bývají fotografie, které na galeriích mnoho povyku nenadělají. Často to bývá z komentářem "ani bych fotoaparát z brašny nevytahoval". Většinou chybí i to nějaké výtvarno. A výtvarno bývá vnímáno jako pozitivní bonus prakticky ve všech kategoriích.

A já si tu dokonce odpustím průvodní popis ke každé z nich. Nechám ty fotografie z pochůzek městem mluvit sami za sebe. S jistou mírou poťouchlostí a sarkasmu.

 ...nic k popukání...

Jsou málem tak jak z RAWu vypadly. Editorem téměř nepolíbené. 


foto 1


foto 2


foto 3


foto 4


Závěrem popřeji pěkný prodloužený víkend a nebudu se divit, kdyby došlo na vybíjenou nikoli jedné ze čtyř ale i víc.

Jo abych nezapomenul...ve středu jsem vyfotografoval krásného kosa v dešti s Gočárovským bokehem....

Komentáře

  1. Prga! Všechny čtyři mají svůj (vlastně jeřábkovský) vtip a nadhled,takže vybíjená je jako vždy obtížná. Asi mě o něco méně oslovil poník,č.2 - jaksi jsem se u něj neusmál - možná,kdybys sem vložil toho středečního kosa...;-)
    Hezký víkend i tobě a všem ostatním sportovcům,majícím v oblibě vybíjenou... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a nápodobně s tím víkendem :-)

      No a u poníka jsem se také nesmál. Spíš mě nějak do uší znělo jak paní učitelka říká "děti, podívejte, tohle je kůň"....

      Vymazat
    2. ...a v té souvislosti musím zmínit hlášku,kterou jsem zaslechl v nějakém filmu: Když uříznete oslovi uši,kůň z něj nebude...
      Ale to se spíš hodí na DA...;-)

      Vymazat
    3. Mě se kůň líbí, tak vyřazuji přestávku.

      Vymazat
  2. Dnes je to obtížnější než obvykle pro mne. Dvojce bych vyloučení nedával, to je přece ta kobyla co má malý bok. I když mám šokoly za celý týden dost a ještě na mne vybafne v pátek večer z (s) pošetilostí (sobě vlastní). A tak i když jedna a tři jsou čtyři, jsou o fous vtipnější a tím pádem čtyřku hodnotím pouze "dostatečně" ,-)
    (zase nemám goo-heslo) ... pakl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsal jsem strýčkovi google, protože už to je opakovaně. Od zítřka Ti přidělili nové heslo: "funiontojeon". To prý určitě nezapomeneš :-))

      Vymazat
  3. U prvni mne napadl hned Robot Emil a u druhe jsem si myslel ze je to ovce, sekacka na travu,....no nejsem s vesnice, tak jsem se spletl. Treti bych vyhodil, I kdyz je velmi aktualni , mluvil jsem dneska se svoji zenou ktera je v Praze a snazi se neco nemozneho pro Ceske bankovnictvi vyridit ( vsude na svete normalni vec)a uz ji trikrat s banky vyhodili, ze bude prestavka za hodinu, tak at neotravuje. Navic se dozvedela, ze kdyz nema v Cesku zadne nemovitosti, a neni obcanka CZ, tak ji vlastne kontu zavrou,.... (ma to nahrane na telefonu, ponevadz tusila, ze mne to bude fascinovat)
    No a tu ctvrtou ji z dovoleni preposlu, at to v te bance ukaze.
    Jeji dovolenkove fotky, moji zeny, co mne posila, by asi neuspeli na DA, ponevadz jsou lepsi nez ty co tam ted jsou.
    Ja ted na foceni moc mysl nemam, peru, varim, umyvam hajzl a staram se o nasi starenku kocku co uz zapomnela kam se chodi curat.
    Chtel jsem uvarit bramborovy knedliky, a je to tak tvrdy, ze se to neda ukrojit. Asi pujdu pro radu k Rumovnikovi……...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rudy, ber to tak, že tady jsou na významných místech stále ještě i Ti co Tebe vyhnali ze země. Podle toho to vypadá, protože způsob myšlení si stále nesou s sebou...

      Tady už České brambory skoro nejsou. Jsou polské a z nich se dá hned vytvořit úžasná bramborová kaše :-))

      Vymazat
    2. To je sranda, ponevadz ze zacatku to rikala moje zena taky jako "neni to jak Ceske brambory" Ovsem pak si zvykla, nebo spise se naucila ktere kupovat a na co. Je jich tady prave spousta druhu,…..
      No a na DA jsem se podival, porad stejna nota, to co mne vycitali ze jsem delal, vlastne zacal delat ke konci meho pobytu, tak ti stejni delaji taky, ono to snad ani jinak nejde.
      Jsou takovi, kteri jsou ve vyssim level, takze budto mlci nebo jen reknou sem tam blbost….to je jak kdyz ti nekdo liskne, tak nastav jeste druhou tvar, se nejak rika ze se rika v Novem Zakone snad, tak to u mne nefunguje. Kdybych to tak delal, tak bych nebyl tam kde jsem a asi s vama nekomunikoval. By ste toho byli usetreny. Moje pravidlo je, kdyz ti nekdo jednu vrazi, tak mu vrat dve.

      Vymazat
  4. Uvidíme jestli rouška, která je krátká na korovin nebude i krátká na korozi. Myslel jsem čas ostnatých drátů je pryč, i když přijedu do školy na poníku. Když již jsme u toho vzdělání, mám rád velkou i malou přestávku, i když o malé mi zbude větší vajgl. Vyřazuji čtverku, nápis je zavádějící, jelikož veverky tam běhaly svobodně odjakživa. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veverka by tam I mnela podle vseho byt, Ovsem nepodarilo se mne ji najit.

      Vymazat
  5. Mimo jine, abych doplnil doplnenym vzdelanim, rousky jsou velmi mala pomoc. nepomahaji pry vubec, jak tady hlasaji nejvetsi odbornici. Jsou jen na protektovani mne abych to nechytl, kdyz to ma ten co tu rousku nosi. Ja jsem rousku nikdy nenosil a ani nehodlam.
    Ovsem v karantene jsem, pro urcite lidi uz od dob, kdy jsem opustil DA, a od dob kdy jsem hlasal veci ktere se nerikaji nahlas. Jisty prozretelny moderator jiz v te dobe naridil karantenu, takze nekteri maji zakazano se se mnou stykat i pres internet. Mozna oni jsou v karantere, to je taky mozne. Jen nakouknou a schovaji se.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat