Zdravice světu bez utrpení

Sobota a co uvařit. A tak jsem začal listovat v největší kuchařce světa. INSTAGRAM se jmenuje. Nic divného v tom není potřeba hledat. Ostatně DIGIARENA prý původně byla vymyšlena kvůli fotografiím. 

A kam jsem koukl na tom INSTAGRAMU, všude samá vegan mísa, všude samý vegan. Mám to tak vlastně už i doma. Psa jsem nechtěl a doma veganku také ne. A stalo se. Prase aby člověk pohledal.

V Belgii teď nedávno posoudili vědci rodiče, které své děti vychovávají k ortodoxnímu veganství jako vhodné k zavření.

Nevychovávám, trpím. Což je nepochopeno, protože právě to veganství je prý životem bez utrpení.

I vzbouřil jsem se. Veganka se učí cosi z knih a s psicí jdu na celé odpoledne na výlet, oba těšíme, nicméně dobré jídlo se tím nevyřeší.

Nakonec jsem vyrazil za řezníkem na kterého je spolehnutí. Včera jsem totiž vyrazil do marketu pro cibuli. A měli jedině cibuli z Egypta. Zrovna jsou prý volby do Evropského parlamentu tak aby voliči viděli kam to vede, když si člověk člověku vládne. Předpokládá se, že to tu u nás vyhrají opět Uzeniny z Kostelce, co vozí prý chlazená prasata až do Bruselu.

Z prasátka kolena.... co by dnes bylo fotogeničtějšího, fakt nevím. Hotová DIGIARENA...




Dřevo je z již vyvražděných Amazonských lesů (po tátovi, byl v tom směru truhlář velmi vybíravý)....prase opravdu zdejší (málem si ho můžete je předem vybrat)...ostatní od obchodníka z Asie...z Polska nic...Mobil z Číny, značka co nepodléhá embargu a toho my se neštítíme, navíc má tu umělou inteligenci. Následný Primátorský ležák pochopitelně z Náchoda...z ledničky...ze čtvrtého schodu.

Komentáře

  1. Nadherna povidka, tak to vetsinou byva. Tito Lucrezio Caro by to nenapsal lepe. Velmi actualni. Kolena bez kuze vipadaji jak hovezi klizka na gulas. Z Nachoda je vsechno jednicka, fotka perfect.
    Mohlo by se jmenovat Pepik, Rudy a Vlasta...………..taky

    OdpovědětVymazat
  2. Nostalgické - ale příjemné počtení.... :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat