Klopení očí....úvodní fotografie.

Nedávno mě na DIGIARENĚ bylo kolegou (jméno neuvádím, nechci mu přitížit) nakopnuto následující:

"škoda že J-J neskládá víc do sérií a jsou to soubory jednotlivostí, když vidím např. u (následuje jméno umělkyně) jak působivé jsou cykly složené i ze "slabších" soliterů, kulím na to oči"


Nakopnuto dostávám často. Teď třeba žlutou kartou. A tak když ji mám, více času mám. A tedy jsem se rozhodl nějakou sérii udělat. Postupně vkládat sem na svůj blog. Udělám si takový ten pravidly DA daný rytmus. Ten umožňuje vložit až tři fotografie v jednom týdnu. Se žlutou kartou by se mě to mohlo podařit i tady na mém Blogu. Nakonec jsem si tu administrátorem a tak si mohu následně i pravidla upravit a třeba i tu žlutou kartu sám sobě dát. Samozřejmě v rozsahu působnosti mého Blogu.

Pod příští fotkou této série se víc o záměru Klopení očí rozepíšu a dám tomu nějaký intelektuální rámec. Bez něj dnes nejde už prakticky nic.

Tedy toto je pozvánka k průběžnému nakukování a návod jak nakopnutý klopit oči. Po tom co je teď často nevěřícně vykulím...





Komentáře

  1. Odvazal se z retezu,..... uz se tesim na serii,.....pojedes na dovolenou?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat